ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زمزمه استیضاح آذری جهرمی در مجلس

| شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیئت رئیسه مجلس از زمزمه استیضاح محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس خبر داد و گفت: طرح استیضاح این وزیر بعد از تشکیل کمیسیونهای تخصصی مجلس پیگیری و تهیه خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با الف با بیان اینکه وزیر ارتباطات خیلی ضعیف عمل می کند، گفت: یکی از موضوعات مربوط به وظایف وزارتخانه پیشرفت مخابراتی و ارتباطی در کشور بود که در این زمینه نه تنها شاهد پیشرفت نبودیم بلکه پسرفت هم داشتیم.

وی افزود: بعنوان مثال در بخش آنتن دهی تلفن همراه شاهد ضعف آنتن دهی تلفن همراه هستیم و قطع مکرر ارتباط تلفنی هزینه بر مردم تحمیل می کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نظر توسعه تلفن ثابت در برخی شهرها باید جایگاه بهتری داشته باشیم که نداریم.

حاجی دلیگانی وضعیت مبهم پیام رسانهای بومی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شاهد بی توجهی و بی محلی وزیر به پیام رسانهای بومی هستیم.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات در خصوص شبکه ملی اطلاعات کوتاهی کرده، اظهار داشت: ما هنوز یک موتور جستجوگر داخلی در تراز کشور نداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص نرم افزار نویسان کار جدی انجام نشده، گفت: این مشکلات باعث شده تا نمایندگان به فکر استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باشند.

حاجی دلیگانی استیضاح این وزیر را یک رسالت بر دوش مجلس یازدهم دانست و افزود: در روزهای گذشته برخی از نمایندگان در این زمینه همفکریهایی داشته و قرار شد بعد از تشکیل کمیسیونهای تخصصی مجلس، این موضوع در کمیسیون صنایع و معادن مطرح و پیگیری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">