ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ستاد فرماندهی عملیات ویژه ایالات‌متحده آمریکا موسوم به USSOCOM آی او اس را جایگزین اندروید کرد.
دعوای «فناوردوستان» برای انتخاب آیفون یا گوشی گلکسی سامسونگ به مرکز فرماندهی نیروهای ویژه آمریکا هم رسیده و در تازه‌ترین اظهارنظر! اعلام‌شده است که آیفون 6 اس سریع‌تر از سامسونگ گلکسی نوت 2 است!

جالب اینجاست این گزارش در حالی تهیه‌شده که نوت 2 متعلق به 4 سال پیش است و از سال 2013 بدین سو گوشی کره‌ای برای ارسال و دریافت دیتا توسط این واحد نظامی مورداستفاده قرارگرفته است.
از این گوشی برای دیدن تصاویر متعلق به پهپادها در عملیات مختلف توسط اپلیکیشن مخصوص استفاده‌شده و اخیراً هنگام استفاده به‌صورت دو اسکرینه/split screen گوشی فریز می‌کند و عملیات را دچار مشکل می‌کند و برای حل مشکل باید گوشی ریست/reset شود که این کار هنگام انجام عملیات واقعی بسیار خطرناک بوده و نتیجه عملیات را تغییر می‌دهد.
هنوز معلوم نیست گزارش مذکور چگونه به بیرون درز کرده و باعث تمسخر در فضای مجازی شده اما درهرصورت تصمیم این ستاد برای استفاده از آیفون 6 اس به دلیل نرم بودن، هنگ نکردن در عملیات و سریعتر بودن در مقایسه با نوت 2 قطعی شده است.
به گزارش خبرآنلاین، البته باید تأکید کرد که نباید هیچ‌وقت منتظر بیانیه رسمی مقامات نظامی دراین‌باره باشیم و اپ های متعلق به برنامه‌های نظامی توسط همین مراکز ساخته‌وپرداخته می‌شود، بدون اینکه موضوع رسانه‌ای شود.

  • ۹۵/۰۴/۳۰

آیفون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">