ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع اینترنت به کنکور سالم کمک کرد

| شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این سوال که آیا در نوبت اول آزمون سراسری که در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد با داوطلب شبهه دار مواجه بوده‌اند یا خیر، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به محدودیت و قطع اینترنت با کمترین میزان مشکل مواجه بودیم و اصلا تا امروز بخش فنی سازمان سنجش هیچ گزارشی از داوطلب شبهه‌دار نداده است و می‌توان گفت آمار افراد دارای شبهه در نوبت اول کنکور ۱۴۰۱ نزدیک به صفر است و این نکته نشان می‌دهد که قطع اینترنت چقدر تاثیر مثبتی در برگزاری امتحانی سالم دارد. 

«حسن مروتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا او در پاسخ به این سوال که آیا برای نوبت دوم آزمون سراسری در تیرماه هم محدودیت و قطعی اینترنت خواهیم داشت، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست. با توجه به نتیجه خوبی که در دی ماه از قطع اینترنت در زمان کنکور دریافت کردیم، ما پیشنهادمان را مجددا اعلام می‌کنیم. برای یک آزمون سراسری اینترنت برای حدود سه ساعت محدود می‌شود و احتمال دارد که به جامعه فشار هم وارد شود و ما درک می‌کنیم، اما چنین کاری منافعش برای جامعه بیشتر است.برای آزمونی که سرنوشت آینده کشور و متخصصان آینده جامعه را مشخص می‌کنند مردم باید تحمل کنند البته ما راه‌های دیگر را هم برای برگزاری امتحانی سالم بررسی می‌کنیم. 

  • ۰۲/۰۱/۲۶

قطع اینترنت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">