ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی صنعت برق گفت: ماینرهای غیر مجاز تاکنون ۷۰۳ میلیون کیلووات ساعت برق معادل یک روز مصرف برق شبکه سراسری در کشور، برق مصرف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کشفیات مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز, ۲۲۱ هزار و ۸۲۵ ماینر کشف و ضبط شده افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز، به ۶۲۰ مگاوات معادل یک نیروگاه هزار مگاواتی برق نیاز داشتند که تا زمان کشف آن‌ها نیز ۷۰۳ میلیون کیلووات ساعت برق مصرف کردند.

وی با تاکید بر اینکه با کشف این دستگاه‌ها، فشاری معادل ۶۲۰ مگاوات را از شبکه سراسری کم کردیم گفت: بیشترین کشفیات در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بوده و پس از آن‌ها نیز استان‌های گرمسیری به دلیل پایین بودن تعرفه برق رتبه دار استخراج رمز ارز هستند.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: تاکنون ۴۷۵ میلیارد تومان میزان برآورد تعرفه‌ای است که مراکز غیر مجاز ارز آن را دریافت کرده اند و ۳۸ میلیارد تومان نیز میزان خسارات وارده به شبکه و تأسیسات برق از سوی این مراکز است.

رجبی مشهدی با اشاره به کمک مردم در کشف این مراکز گفت: تاکنون ۳.۲ میلیارد تومان هدیه به افرادی که مراکز غیرمجاز را معرفی کرده اند پرداخت شده است.

  • ۰۰/۰۸/۲۳

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">