ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محمدرضا فرجی رییس اتحادیه فناوران رایانه شد

| چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

هیات مدیره جدید اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ساعاتی پیش سکان اتحادیه را به دست گرفتند و رسما فعالیت خود را آغاز کردند.

روابط عمومی اتحادیه فناوران- 13 شهریورماه سال‎جاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در صحت کامل و به صورت الکترونیکی برگزار شد و اعضای هیات مدیره برای 4 سال تعیین شدند.

در این دوره از انتخابات به ترتیب محمدرضا فرجی تهرانی با ۴۲۲ رای، سید محمد لواسانی با ۳۸۳ رای، فرهاد غنی زاده با ۲۶۹ رای ، ناصر جلالی با ۲۵۱ رای، مجید حاجی خانی فرد با ۲۴۳ رای، جلال بهنیا با ۲۴۰ رای، رضا حیدری رنجبر با ۲۳۰ رای توانستند  بیشترین آراء را به خود اختصاص دهند. براساس شمارش آرا، سید سعید نقوی الحسینی با 328 رای به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شد و احسان بیات بیدکربه نیز عضو علی البدل اول و فرشید متولی باشی بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همچنین بر اساس این گزارش، محمدرضا فرجی با کسب بیشترین تعداد آراء به عنوان رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و سیدمحمدلواسانی به عنوان نایب رییس اول و فرهاد غنی زاده به عنوان نایب رییس دوم و همچنین مجید حاجی خانی به عنوان خزانه دار تعیین شدند.

هیات مدیره جدید اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران خود را متعهد به شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، اقتدار و رونق کسب و کار صنف می‎داند و در این راستا اهداف و برنامه های 20 گانه‎ای را ترسیم کرده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">