ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات عامل بخشی از تاخیر GCها است

| شنبه, ۳ تیر ۱۳۸۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

در مقاطع مختلف ، اجرای کار پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار( GC ) به صورت یک طرفه انجام شده و شرکت مخابرات همکاری لازم را نداشته است.

دکتر شاهرخ شیبانی ، مدیر عامل شرکت صنایع میکرو موج و عضو کنسرسیوم بهین ارتباط به عنوان GC شرکت ارتباطات سیار ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، عدم پیشرفت کار GCها را منطقی ندانست و یادآور شد: کارفرما با توجه به عدم پیشرفت کار می‌‏تواند پروژه را از پیمانکار بگیرد و به شرکت دیگری بسپارد ، اما شرکت ارتباطات سیار با توجه به رضایت از عملکرد GCها این کار را انجام نداد.

وی، با اشاره به اقداماتی نظیر تملک ، فونداسیون ، نصب AC و اجرای DC ، گفت: بیشتر اقدامات GC ها در این مقاطع صورت گرفته و این جمله که GC ها کاری پیش نبرده‌‏اند ، اصلا درست نیست.

دکتر شیبانی ، افزود: در قرارداد ، مواردی نیز باید از سوی شرکت مخابرات انجام می‌‏گرفت که به دلیل عدم انجام ، تاخیر GCها را مضاعف کرد.

مدیر عامل صنایع میکرو موج ، با بیان این که شرکت مخابرات در ابتدای کار دیتای لازم را در اختیار GCها قرار نداد ، تصریح کرد: GC در صنعت مخابرات بحث جدیدی است و به حمایت همه جانبه از سوی دولت نیاز دارد.

دکتر شیبانی ، در خصوص مهلت شرکت ارتباطات سیار به پیمانکاران عمومی( GC ) تا شهریور ماه برای اجرای کامل تعهداتشان اظهار

بی‌‏اطلاعی کرد و گفت: تاکنون در این زمینه چیزی به ما اعلام نشده است.

  • ۸۵/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">