ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نسخه پولی تلگرام ماه جاری عرضه می‌شود

| شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

پاول دوروف،‌ بنیانگذار تلگرام با انتشار اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی و عرضه نسخه پولی این پیامرسان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، پس از انتشار شایعات فراوان درباره اشتراک پولی تلگرام،‌ پاول دوروف موسس این پیامرسان روز جمعه  اعلام کرد در ماه جاری یک طرح اشتراک پولی را برای کاربران خود راه اندازی خواهد کرد.

او در یک پست وبلاگی گفت: کاربرانی که تلگرام پریمیوم را انتخاب می کنند امکانات بیشتری برای چت، ارسال پیام و آپلود فایل خواهند داشت. البته این کار به معنای پولی شدن امکانات کنونی تلگرام نیست و فقط برای ارائه ویژگی های بیشتر عرضه می شود.

تلگرام به همراه سیگنال، به دنبال نگرانی های مربوط به حریم خصوصی واتساپ، شاهد افزایش کاربران بوده اند. این پیامرسان در حال حاضر ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و یکی از ۱۰ اپلیکیشن پر طرفدار در جهان است.

علاوه بر این دوروف اعلام کرد که کاربران نسخه رایگان تلگرام می توانند به طور غیرمستقیم از برخی قابلیت های سرویس پریمیوم استفاده کنند. همچنین قادر به مشاهده استیکرهای این نسخه هم هستند و می توانند فایل های بالای 2 گیگ را در این پیامرسان آپلود و ارسال کنند.

  • ۰۱/۰۳/۲۱

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">