ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هکرها اطلاعات پلیس بلاروس را حراج کردند

| دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

هکرها اطلاعات حدود هزار پلیس عالی رتبه را در کشور بلاروس افشا کردند. این هکرها همچنین وعده داده اند که در آینده اطلاعات پلیس های بیشتری را افشا می کنند.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، هکرها اسامی و مشخصات فردی بیش از هزار مامور پلیس عالی رتبه را در کشور بلاروس افشا کرده اند.

از جمله اطلاعاتی که بدین شیوه افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل خدمت و عناوین شغلی این نیروهای پلیس اشاره کرد. داده های مربوط به این ۱۰۰۳ مامور پلیس از طریق یک فایل در اینترنت دست به دست می شود. بخش اعظم این نیروهای پلیس ستوان، سرگرد و سرهنگ هستند.

یک خبرگزاری ضددولتی بلاروس به نام نکستا نیز این اطلاعات را در کانال تلگرام رسمی خود منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست آیا اطلاعات منتشر شده از این طریق از صحت و دقت برخوردارند یا صرفا به منظور تسویه حساب شخصی در فضای مجازی در دسترس قرار گرفته اند.

وزارت کشور بلاروس نشت این اطلاعات را تایید کرده، اما در مورد میزان صحت آنها سکوت کرده و افزوده که تلاش برای شناسایی عوامل این رویداد ادامه می یابد.

  • ۹۹/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">