ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به ایرنا درخصوص انحراف فعالیت برخی واحدهای صنعتی از مجوزهای مربوطه به سمت تولید بیت کوین، تصریح کرد:‌ وزارت صنعت مجوزی برای این موضوع صادر نکرده و اگر فعالیتی انجام می شود، اقدام خودسرانه افراد است.

«رضا رحمانی» امروز (سه شنبه) در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره در پاسخ به ایرنا افزود: تولید بیت کوین (ارز دیجیتالی) از نظر قانونی مشکل دارد و تاکنون مجوزی از سوی دولت برای آن داده نشده است.
به گفته وی، دولت با تشکیل کمیسیونی در این زمینه در حال بررسی موضوع است تا ضوابط لازم و سازو کارهای مربوط به آن را فراهم کند، اما تاکنون هیچ مجوزی برای تولید آن صادر نشده است.

 

طرح سوال از وزیر صنعت درباره مجوز ارزهای دیجیتال 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از طرح سوال از وزیر صنعت درباره مجوز ارزهای دیجیتال خبر داد.
 احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در توییتی نوشت: پس از گزارش روز گذشته فراکسیون فضای مجازی در خصوص صدور مجوز مونتاژ ماینر ارزهای دیجیتال در قم، مطلع شدم با حضور عوامل انتظامی تعداد قابل توجهی ماینر در محل مذکور کشف شده است. از وزیر صنعت چگونگی صدور این مجوز غیرقانونی را سوال خواهم نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">