ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمان حاضر بیش از ۶۰ درصد مردم کشور از سکوهای داخلی (پلتفرم‌ها) استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم روز به روز خدمات جدید در این حوزه به مردم داده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عیسی زارع پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان، افزود: درصدد هستیم تا سرویس هایی برای مردم فراهم کنیم که نیاز آنها به سرویس های مختلف بدون فیلتر شکن برطرف شود.

زارع پور خاطرنشان کرد: برای ارتباطات مردم از سال گذشته تاکنون سکوهای داخلی را تقویت کرده ایم که مورد اقبال مردم نیز قرار گرفته است.

وی گفت: ماهانه بیش از ۴۰ میلیون نفر از این سکوها استفاده می کنند و روزانه برخی از آنهاها بیش از ۱۵ میلیون نفر کاربر فعال دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم برای تحقق دولت هوشمند، گامهای بلندی برداشته است که اولین آن سال گذشته با افتتاح پنجره ملی خدمات دولت هوشمند محقق شد که هم اکنون همه دستگاه های اجرایی کشور در این بستر حضور دارند و خدمات خود را ارایه می‌دهند.

وی یادآور شد: از هفته گذشته کیفیت خدماتی که دستگاههای اجرایی از این طریق ارایه می دهند، ارزیابی می شود تا بودجه های دستگاه ها متناسب با این خدمات در اختیار آنها قرار گیرد و موانع موجود برطرف شود.

زارع پور اظهار داشت: تا پایان امسال باید حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه ها از این طریق و به شکل کاملا هوشمند ارایه شود و در این راستا باید همه استعلامات بین دستگاهی نیز برخط شود.

وی تاکید کرد: تا آذرماه امسال همه استعلامات دستگاه‌های اجرایی باید برخط و خدمات دستگاهها از این طریق ارایه شود و مردم طعم شیرین استفاده از فناوری را در تعامل با دولت بچشند.

زارع پور گفت: تلاش می کنیم تا زیرساختهای ارتباطی را در این خصوص فراهم کنیم و تامین زیرساختهای حقوقی نیز نیازمند تغییر برخی فرایندهای دستگاههاست که در دستور کار قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">