ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده الکترونیکی سلامت تکمیل شد

| شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

حریرچی گفت: پرونده الکترونیک سلامت طبق قولی که داده بودیم تا آخر خرداد ماه تکمیل شد و در روزهای آینده هم خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

برنامه " صبح و گفت و گو " با موضوع وضعیت پرونده الکترونیک سلامت و در ارتباط تلفنی با ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.
حریرچی در ارتباط زنده تلفنی با رادیو گفت و گو بیان داشت: پرونده الکترونیک سلامت به پایان رسید اما همچنان پدیده ای پویا و دینامیک است و در همه مراحل باید رو به تکامل باشد کمااینکه این طرح پس از گذشت چندین سال اجرا در کشورهای مختلف همچنان در حال اصلاح و تکامل است.
قائم مقام وزیر بهداشت، پرونده الکترونیک سلامت را از طریق سطوح مختلف از جمله مردم و بیماران قابل ارزیابی دانست و افزود: ارائه کنندگان خدمات اعم از بهورزان و مراقبان سلامت، پزشکان خانواده، متخصص و فوق تخصص، ارائه کنندگان خدمات بیمارستانی، آزمایشگاهی و رادیولوژی با رعایت محرمانگی و با توجه به سطح دسترسی می توانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و در جهت سلامت مردم و بیمار اقدام نمایند.
وی افزود: علاوه براین، بیمه ها و پرداخت کنندگان و سیاست گذاران نیز باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا اطلاعات لازم را در جهت برنامه ریزی استخراج کنند.
این مقام مسئول در رادیو گفت و گو خاطرنشان کرد: پرونده الکترونیک سلامت طبق قولی که داده بودیم تا آخر خردادماه تکمیل شد و در روزهای آینده هم خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">