ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پنجمین نشست ملی فعالان فضای مجازی چهارشنبه ۲۴ مرداد برگزار می شود.

سعید پور ابوالقاسم رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری پنجمین نشست ملی فعالان فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پنجمین نشست ملی فعالان فضای مجازی با موضوع سواد فضای مجازی بومی و موضوعات کاربردی از جمله پنل کودک و خانواده در فضای مجازی، پنل هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین و پنل خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی روز چهارشنبه ۲۴ مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع صیانت از حقوق کودکان و خانواده‌ها در فضای مجازی و تبیین راه کارهای تقویت سواد رسانه‌ای و زیست بوم کودک در فضای مجازی یکی از مأموریت‌های اصلی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است، از همه صاحب نظران، دانشجویان و استادان، انجمن‌ها و تشکل‌ها و فعالان حوزه فضای مجازی و فعالان زیست بوم کودک و نوجوان می‌توانند در این نشست شرکت کنند.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: مهمترین هدف نشست‌های ملی هم‌اندیشی فعالان سواد فضای مجازی کشور، استفاده از نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های فعالان حوزه سواد فضای مجازی در بخش خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و متخصصان برای حل مشکلات و چالش‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در کشور و ارائه راهکار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در واقع نشست فعالان فضای مجازی پشتوانه اجرایی سازی و برگزاری همایش بین المللی سواد فضای مجازی است که سالانه با نگاه تخصصی برای رسیدن به راهکارهایی جهت رفع چالش‌های این حوزه و با هدف هم افزایی و توانمند سازی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود.

پور ابوالقاسم با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس مصوبات و ابلاغیه‌های مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی، متولی اصلی توسعه سواد سواد فضای مجازی در کشور است، افزود: متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی می‌توانند تا روز پنج شنبه ۲۵ تیر برای حضور در نشست مذکور ثبت نام کنند و محتوایی که می‌خواهند در این نشست ارائه دهند را از طریق سامانه همایش سواد فضای مجازی به آدرس https://mil.farhang.gov.ir/ ارسال کنند.

  • ۰۳/۰۴/۱۰

وزارت ارشاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">