ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کتاب "وب پورتال، اعتبار نهان" منتشر شد

| دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - کتاب آموزشی "وب پورتال ، اعتبار نهان" به تالیف توماج فریدونی توسط انتشارات کتاب مرو و ناقوس اندیشه به بازار کتاب عرضه شد.

این کتاب 200 صفحه ای در بیست و شش فصل به بررسی کارکرد، اهمیت و انواع وب پورتال های موجود در دنیا می پردازد.

شناخت علمی از وب پورتال ها،‌ ویژگی های وب پورتال، انواع پورتال (تخصصی، سازمانی) تفاوت وب پورتال با وب سایت، و نگاهی به جایگاه وب پورتال ها در ایران از جمله سرفصل های این کتاب به شمار می رود.

پورتال اعتبار نهان.jpg

اگرچه کتاب مذکور تنها به وب پورتال ها محدود نشده و خوانندگان با مطالب مفید دیگری در زمینه هایی همچون مهندسی وب، دولت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، کنترل پروژه و عناوین متعدد دیگری نیز آشنا خواهند شد.

توماج فریدونی مولف کتاب "وب پورتال، اعتبار نهان" در بخشی از مقدمه این کتاب آورده است، "توجه داشته باشید که جایگاه علمی لرزان و سست وب پورتال ها که از نبود یک تئوری بنیادین قبلی و در عین حال صحیح رنج می برد، در صورت احیا و نیز خط دهی دقیق تر از زمان فعلی می تواند سبب پیشرفت صنعتی، علمی، تجاری و امنیتی در اکثر علوم مرتبط با ICT و یا بعضاً بدون ارتباط با آن شود.

وب پورتال ها را می توان شرکت های نفت اینترنت دانست که با فعالیت خود پیرو ذات اصلی مبتنی بر حداقل هزینه و نیرو در برابر راندمان بالاتر از تجارت سنتی بشارت دهنده دروازه ای جدید در بخش تجاری و نیز سرمایه گذاری خواهند بود."

همراه کتاب "وب پورتال، اعتبار نهان" یک لوح فشرده (CD) شامل CMS و موارد مورد نیاز نیز به خریداران هدیه می شود.

  • ۸۶/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">