ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ را به متخصصان واگذار کنید

| سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۸۵، ۰۶:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران گفت: الکامپ یک نمایشگاه تخصصی است و باید از حالت یک نمایشگاه معمولی خارج شود.
"مسعود ریاضیات" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار آی تی ایرنا افزود:

نمایشگاه الکامپ در سطح محلی تاثیر خود را داشته اما به خاطر سرعت تحولاتی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد ما از قافله عقب مانده و حرکت‌هایی که در این زمینه انجام داده ایم، کافی نبوده است.
وی اظهار داشت: بخش‌های اجرایی نمایشگاه الکامپ باید دست بخش خصوصی تخصصی باشد، کارفرمای نمایشگاه جیتکس نیز دولت امارات است اما برگزار کننده آن یک شرکت خصوصی است.
وی با اشاره به اینکه در خصوص نمایشگاه الکامپ باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: مردم کشور ما باید برای زندگی در دنیای دیجیتال آماده شوند، زیرا با عدم بسترسازی ، فناوری، بدون برنامه وارد کشور می‌شود.
ریاضیات افزود: نمایشگاه الکامپ دارای جایگاه معرفی فناوری‌های نوین، آماده‌سازی دولت برای گرایش مرحله‌ای اما سریع در جهت ارایه خدمات از مسیرهای دیجیتال و رشد بخشیدن به بخش‌های تولیدی خدمات خصوصی است.
رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی گفت: برای تقابل با رقابت‌های بین‌المللی ، و مبادلات کالا و خدمات از طریق اینترنت و راهکارهای دیجیتال در کنار این نمایشگاه باید شاهد برگزاری سمینارها و سخنرانی‌های آموزشی در سطح بین المللی باشیم.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه الکامپ باید آخرین دستاوردهای علمی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارایه شود، بنابراین الکامپ یک نمایشگاه فوق تخصصی است.
ریاضیات تصریح کرد: الکامپ باید پر رنگ تر از نمایشگاه‌هایی نظیر جیتکس باشد زیرا بازار کشور ما برای این کار بسیار گسترده تر است و برای اینکه این امر محقق شود باید این نمایشگاه توسط سازمان‌های متخصص برگزار و اداره شود.
به گفته این فعال حوزه آی تی، در برگزاری نمایشگاه الکامپ سازمان نمایشگاه‌ها باید نقش کارفرما را داشته و بستر، محل و امکانات را در اختیار مجریان قرار دهد.
ریاضیات ادامه داد: در نمایشگاهی مانند الکامپ حضور خارجی‌ها باید بیشتر از افراد داخل کشور باشد زیرا ‪ IT‬جنبه بین‌المللی دارد.

  • ۸۵/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">