ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی اجرای فناوری اطلاعات گفت: به صورت ماهانه جلساتی برگزار می شود و نظارت و ارزیابی بر فعالیت کل دستگاه های اجرایی برای تحقق دولت الکترونیک انجام می شود.
رضا باقری اصل دبیر شورای عالی اجرای فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با  فارس تصریح کرد: ۲۳ پروژه در اولویت دولت قرار گرفته است که تکالیفی را برای شورای اجرایی فناوری اطلاعات بر اساس قانون برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کارگروه تعامل پذیری، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد  و بر این اساس  ۲۴ پایگاه در این شورا تعبیه شده که به طور مداوم اهداف شورای عالی اجرای فناوری اطلاعات را پیگیری می‌کنند.

باقری اصل اظهار داشت: در این کارگروه ها هم شناسنامه فنی صادر می‌شود و هم رایزنی با سازمان امور مالیاتی و نهادهای دیگر انجام می شود تا مصوبه های لازم اخذ شود.

دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات در پایان خاطر نشان کرد: همچنین به صورت ماهانه جلساتی برگزار می شود و نظارت و ارزیابی بر فعالیت کل دستگاه های اجرایی برای تحقق دولت الکترونیک انجام می شود.

  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">