ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام سیم کارت دولتی نامحدود شد

| شنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات، گفت‌‏: پس از واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی 288 هزار تومانی، در صورتی که نیاز به ثبت نام مجدد سیم کارت باشد, ثبت نام انجام خواهد شد.

دکتر وفا غفاریان، در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا، عدم استقبال از ثبت‌‏نام این دوره سیم کارت تلفن همراه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت‌‏: کاهش متقاضیان ثبت نام سیم کارت‌‏, نشانه‌‏هایی از به روز رسانی و رسیدن به حد توازن عرضه و تقاضا است.

وی، اظهارداشت‌‏: کاهش میزان تقاضا برای ثبت‌‏نام سیم ‌‏کارت، نشانه‌‏هایی از اتمام ثبت‌‏نام‌‏, قرعه‌‏کشی و به صف ایستادن و نیز رسیدن به واگذاری به روز سیم‌‏کارت در کشور است.

معاون وزیر ارتباطات، با اشاره به حضور تعداد اپراتورهای تلفن همراه در کشور و گسترش فعالیت آنها، تصریح‌‏کرد: در بخش عرضه تلفن‌‏همراه، کم کم به نقطه سر به سری با تقاضا نزدیک می‌‏شویم و تمامی تلاشمان این است که در اولین فرصت، واگذاری سیم‌‏کارت را به روز کنیم.

دکتر غفاریان، با بیان این که در حال حاضر ثبت نام سیم کارت به صورت اینترنتی ادامه دارد، گفت‌‏: تا پایان واگذاری سیم کارت ثبت نام به صورت اینترنتی به طور مستمر ادامه خواهد داشت و متقاضیان هر زمان که بخواهند می‌‏توانند سیم‌‏کارت ثبت نام کرده و در لیست متقاضیان قرار گیرند.

وی، با اشاره به نحوه قرعه‌‏کشی سیم‌‏کارت‌‏های ثبت نامی 288 هزار تومانی در اسفند و نیز شروع واگذاری از نیمه دوم اسفند، تاکیدکرد‌‏: واگذاری سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری و دایمی هم زمان انجام خواهد شد و تا خرداد ماه نیز به اتمام می‌‏رسد.

وی، همچنین در خصوص ثبت‌‏نام مجدد سیم‌‏کارت در سال 86، گفت‌‏: پس از واگذاری سیم کارت در این دوره در صورتی که نیاز به ثبت نام مجدد سیم‌‏کارت باشد, ثبت نام ا نجام خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات، ادامه داد: با توجه به شناسایی رفتار متقاضیان در این دوره از ثبت نام، درصدد هستیم تا پایان سال 86 تلفن همراه را در کشور به روز واگذار کنیم.

وی، همچنین از به روز رسانی تلفن ثابت در 4 استان دیگر کشور خبر داد و گفت‌‏: در حال حاضر تلفن ثابت در 24 استان کشور به روز واگذار می‌‏شود که امیدواریم ظرف چند ماه آینده 6 استان باقی مانده نیز به این جمع اضافه شوند.

گفتنی است، پیش از این مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از آخرین دوره ثبت نام اپراتور اول تلفن همراه خبر داده بود.

لازم به ذکر است‌‏, شمار متقاضیان ثبت‌‏نام سیم کارت های دایمی و اعتباری شرکت اعتبارات سیار نزدیک دو میلیون و 500 هزار نفر اعلام شد.

  • ۸۵/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">