ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهلت بیشتر به GCها

| جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار گفت: طبق قرارداد، پیمانکاران عمومی ارتباطات سیار (GC‌ها) باید تا پایان اردیبهشت‌ماه به تعهداتشان شامل راه‌اندازی چهار هزار و 675 سایت، عمل می‌کردند؛ اما با شرایط فعلی، تصمیم گرفتیم که با اضافه کردن الحاقیه به قرارداد، تا پایان شهریورماه به آن‌ها مهلت دهیم.
حسن طالبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی واگذاری سیم‌کارت‌های تلفن همراه در ماه جاری، اظهار داشت: برای واگذاری اولویت خرداد و تیرماه مشکلی نداریم، تجهیزات شبکه برای واگذاری این اولویت‌ها، خریداری، نصب و راه‌اندازی شده است؛ برای اولویت‌های بعدی نیز سایت‌های مورد نیاز را با استفاده از پیمانکاران، وارد شبکه خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر، 170 سایت توسط GC‌ها راه‌اندازی شده و در دو ماه آینده نیز 500 سایت را به شبکه اضافه خواهند کرد.
معاون فنی شرکت ارتباطات سیار، با بیان این که طبق قرارداد، پیمانکاران باید چهار هزار و 675 سایت را راه‌اندازی کنند، گفت: بیش از 50 درصد سایت‌ها به صورت ماکرو و بقیه میکرو و پیکو هستند که در جاهای پرترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
طالبی‌نژاد درباره‌ی تاخیر GC‌ها در اجرای پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ بزرگ است و GC‌ها آمادگی اجرای آن را نداشتند، توان داخلی در این زمینه نیز وجود نداشت و آن‌ها در وارد کردن تجهیزات به مشکلات متعددی برخورد کردند؛ به عنوان نمونه سازمان‌های مختلف موانع گوناگونی بر سر راه آن‌ها ایجاد کردند، از اسفندماه سال گذشته، شهرداری همکاری‌های خود را با ما کمتر کرده و مکان‌های کمتری را برای نصب سایت در اختیار قرار می‌دهند.
معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، با تاکید بر این که GC‌ها برای اولین بار است که پروژه‌ای به این بزرگی را برعهده گرفته‌اند، گفت: اگر GC‌ها در زمان مشخص شده تعهدات خود را انجام می‌دادند، واگذاری‌های تمام سیم‌کارت‌ها تاپایان سال انجام می‌شد.
وی ادامه داد: آن‌ها 50 درصد حجم کار را از نظر خریداری فضا و تجهیزات انجام داده‌اند، اما بخش‌های اجرایی آن هنوز باقی مانده است و اگر با مشکلی مواجه نشوند، بخش اعظم کار تا پایان مهر انجام می‌شود.
معاون فنی شرکت ارتباطات سیار، درباره‌ی واگذاری اولویت سیم کارت‌های خردادماه، گفت: دو اولویت اول در روزهای پایانی خردادماه واگذار می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهرهای حومه‌ی استان تهران، شامل واگذاری سیم‌کارت‌های بدون قرعه‌کشی نمی‌شوند.
پیش‌تر اعلام شده بود که واگذاری سیم‌کارت‌های 23 شهر اقماری استان تهران بدون توجه به اولویت‌ها در خردادماه انجام می‌شود.

  • ۸۵/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">