ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز اجرای طرح دولت الکترونیکی در کرمان

| دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

هادی وزیر زاده، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان کرمان عنوان کرد: پس از سفر هیئت دولت به استان کرمان در اردیبهشت ماه گذشته از جمله مصوبات دولت در این سفر در حوزه فناوری اطلاعات اجرائی شدن روند استقرار دولت الکترونیک در استان کرمان می باشد .

وزیرزاده افزود: پیگیری مصوبات هیئت دولت در سفر استانی به کرمان از طریق ستاد دولت الکترونیک که هم اکنون در استانداری کرمان تشکیل شده است در حال انجام می باشد.در این راستا کارگروه فن آوری اطلاعات که قبلا در استانداری تشکیل شده بود پس از سفر آقای احمدی نژاد و هیئت همراه در استانداری کرمان به ستاد دولت الکترونیک تغییر نام یافت و استاندارکرمان نیز شخصا ریاست این ستاد را عهده دار شدند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان کرمان با اشاره به حضور مهندس انجم شعاع مشاورIT استانداری کرمان در این جلسات که از فعالان این رشته در استان کرمان نیزمی باشند افزود: ایشان سابقا سرپرستی اداره دیتا شرکت مخابرات را عهده دار بودند و اکنون نیز به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شده اند. وزیر زاده افزود از دیگر اعضاءاین ستاد می توان به تعدادی از مسئولین سازمانهای دولتی و به تناسب موضوع ، مدعوین مربوطه در این ر حوزه کاری اشاره نمود. وی با بیان اینکه این ستاد در طی یکماه گذشته جلساتی را نیز برگزار نموده افزود: از جمله مصوبات ستاد دولت الکترونیک در استان کرمان به انجام رساندن طرح های کوتاه مدت و بلند مدت IT می باشد که به طور مشخص طرح پرداخت های الکترونیک درسال جاری با تاکید ویژه از سوی آقای احمدی نژاد در اولویت قرار گرفته است که در این راستا نیز طرح توسط کمیته فنی پرداختهای الکترونیک راهبری میشود.

وزیر زاده در خصوص اینکه آیا استان کرمان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح های دولت الکترونیک انتخاب شده است یا خیر عنوان کرد، بر اساس تاکیدی که ریاست جمهور در این سفر داشتند موضوع مصوبات سفر استانی هیئت دولت مسئله پایلوت دولت الکترونیک در این استان نیست بلکه بحث اجرایی نمودن و عملیاتی شدن خدمات دولت الکترونیک در دستور کار دولت قرار گرفته است. بر این اساس افتتاح دفاتر دولت الکترونیک در شهرها و روستاها با استفاده از وامهای زودبازده در جهت بسترسازی لازم برای پیشبرد این برنامه و تاکید بر بومی بودن مجریان طرح نیز از دیگر موضوعاتی است که در مذاکرات ستاد دولت الکترونیک بر آن تاکید شده است.

  • ۸۶/۰۳/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">