ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمادگی اپراتور دولتی برای واگذاری به روز سیم کارت

| يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون توسعه‌ی شرکت ارتباطات سیار گفت: در حال حاضر 11 هزار BTS در کشور فعال است و تمام ظرفیت‌های واگذاری به روز سیم‌کارت را داریم و به تناسب واگذاری که در هر مرحله انجام می‌شود توسعه نیز انجام می‌گیرد و با توجه به پتانسیل‌های خوب ایجاد شده در استان‌ها مشکلی از بابت توسعه نخواهیم داشت.

سید حسن رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی وضعیت پیمانکاران عمومی‌ شرکت ارتباطات سیار - GC‌ها - اظهار کرد: در حال حاضر قرار است GC‌ها با توافق‌نامه‌ای که بین آن‌ها و شرکت ارتباطات سیار امضا شده است، تعداد سایت‌هایی که آماده کرده‌اند را تحویل این شرکت دهند.

او با اشاره به این که GC‌ها در حال حاضر از چهار هزار و 700 سایت تعهد شده، سه هزار سایت را به شرکت ارتباطات سیار تحویل داده‌اند، گفت: به تناسب توسعه‌ای که GC‌ها در شبکه ایجاد می‌کنند، ما نیز توسعه‌ی استانی را ‌آغاز کرده‌ایم، چراکه نمی‌توانستیم منتظر آماده شدن سایت‌های GC‌ها باشیم زیرا آن‌ها تاخیر بسیاری در آماده کردن سایت‌های تعهد شده داشته‌اند و اگر توسعه‌ی استانی را شروع نمی‌کردیم از برنامه‌ی توسعه برای واگذاری سیم‌کارت عقب می‌ماندیم.

  • ۸۶/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">