ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال تعطیلی سندیکای مخابرات

| يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کنسرسیوم بهین ارتباط و رئیس سندیکای مخابرات، از تعطیلی احتمالی سندیکا و کنسرسیوم بهین ارتباط خبر داد.

دکتر شاهرخ شیبانی ، عضو کنسرسیوم بهین ارتباط به عنوان یکی از پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار و رئیس سندیکای مخابرات، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، از تعطیلی احتمالی سندیکا و کنسرسیوم بهین ارتباط خبر داد و اظهار داشت: سندیکای مخابرات، اخیرا هیچ برنامه و اقدام اجرایی خاصی نداشته و همانند (آنچه که وی) سایر شرکت‌های تولیدی مخابراتی (نامید)، رو به تعطیلی است!

وی، افزود: علت این امر، عدم داشتن کار و دریافت سفارش است.

شیبانی، در خصوص وضعیت کنسرسیوم بهین ارتباط و انجام تعهدات در قبال شرکت ارتباطات سیار نیز ادعا کرد: این کنسرسیوم، به دلیل عدم دریافت پول در مقابل نصب سایت‌ها و اقدامات انجام داده، در حال تعطیل شدن است.

عضو کنسرسیوم بهین ارتباط در پاسخ به این سوال که "با این حساب، تکلیف تعهدات کنسرسیوم فوق در مقابل شرکت ارتباطات سیار چه می شود؟ " خاطرنشان کرد: احتمالا، این تعهدات نیز نیمه‌کاره باقی خواهد ماند!

این اظهارات عضو کنسرسیوم بهین ارتباط درحالی است که دکتر وفا غفاریان، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، در خصوص مبالغ پرداختی به GCها می گوید: بر اساس کنترل‌های صورت گرفته، در مقابل صورت حساب‌‌‌های دریافتی، کلیه‌ی هزینه ها پرداخت شده و GCها هیچ طلبی ندارند، به گونه‌ای که حتی ( مطابق قرارداد) بخشی از کارها که باید تکمیل و سپس مبلغ آن پرداخت می شد نیز به صورت علی الحساب وجوه آن‌ها پرداخت شده است.

وی، تاکید دارد: درهر صورت، هیچ عدم پرداخت و طلبی بابت کارهای انجام شده از سوی GCها وجود ندارد.

در نهایت، این سوال باقی است که سرانجام مشکل بخش خصوصی مخابرات دراین میان، ناشی از چه مسائلی است؟

  • ۸۶/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">