ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - برخی شنیده ها حکایت از احتمال ایجاد تغییرات مدیریتی در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی دارد.
بر این اساس شنیده شده که قرار است به جای اسپهبدی مدیر فعلی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، بهرامی مشاور وزیر بازرگانی مسوولیت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی بر عهده بگیرد که در این صورت تغییرات مدیریتی در این شرکت دور از ذهن نخواهد بود.
اما یک مقام آگاه احتمال جابجایی مدیریت فعلی نمایشگاه را بی ارتباط با مشکلات و مسایل به وجود آمده بر سر راه برگزاری نمایشگاه الکامپ نمی داند.در حال حاضر شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و انجمن شرکت های انفورماتیک به عنوان مجری الکامپ دهم بر سر برگزاری دوره یازدهم این نمایشگاه دارای اختلاف هستند و به گفته مسوولان همچنان تلاش ها برای حل اختلاف های موجود ادامه دارد.
این مقام آگاه همچنین از دستور رییس جمهوری برای بررسی مساله الکامپ خبر داد و گفت: به دستور رییس جمهوری یک تیم مسوول بررسی موضوع شده که نتایج این بررسی ها نیز آماده ارایه به ایشان است.
وی تاکید کرد: مسوولان همچنان در تلاش برای رفع مسایل به وجود آمده هستند.
توضیح:توضیح آن که قبل از عید خبری در روزنامه شرق مبنی بر این جابجایی مطرح شد که خبر مذکور در آن مقطع تکذیب شد. اما در حال حاضر و بار دیگر این احتمال تقویت شده است.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">