ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ‪ ۱۲۶‬روستای این استان اینترنت به صورت رایگان به مردم ارایه می‌شود.

هومان محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون ‪۱۲۶‬ دفتر ‪ ICT‬روستایی در این استان راه‌اندازی شده است که خدمات اینترنتی را به صورت رایگان عرضه می‌کنند.

وی افزود: در ‪ ۶۰‬دفتر ‪ ICT‬روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز پست و پست بانک فعال شده و خدمات خود را به مردم ارایه می‌دهند.

به گفته وی علاوه بر روستاهای این استان در چند شهر نیز خدمات اینترنتی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد از نظر زیرساخت مشکلی ندارد، گفت:شرکت مخابرات در برخی شهرهای این استان تجهیزات دیتا نصب کرده اما تا کنون هیچ تقاضایی برای استفاده از آنها وجود نداشته است.

محمودی درباره کاهش کیفیت اینترنت ارایه شده توسط برخی شرکت‌های خدمات اینترنتی (‪ (ISP‬گفت: برخی از این شرکت‌ها به دلیل مشکلات مالی میزان پهنای باند اینترنت خود را کاهش دادند که باعث افت سرعت اینترنت آنها می‌شود.

وی میزان پهنای باند اینترنت استان کهگیلویه و بویراحمد را ‪ ۱۵۵‬مگابیت بر ثانیه اعلام و بیان کرد:فقط از یک چهارم این ظرفیت دراین استان استفاده می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت:یک شرکت ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (‪ (PAP‬در این استان فعال شده که می‌تواند خطوط ‪ ADSL‬خود را به متقاضیان دولتی و خصوصی بفروشد.

وی ادامه داد: شبکه رشد این استان نیز باید بر روی خطوط اینترنت پرسرعت قرار گیرد که ما هنوز خبری از آن نداریم.

محمودی با اشاره به ارایه اینترنت برای دانشگاه‌های این استان گفت: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد استان از طریق خطوط فیبرنوری اینترنت را در اختیار دانشگاه‌های این استان قرار می‌دهد.

  • ۸۶/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">