ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استانها مجوز ایجاد شبکه هوشمند را ندارند

| سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: هنوز برای هیچ استانی مجوز راه‌اندازی شبکه هوشمند مخابراتی (‪ (IN‬صادر نشده است.

شبکه هوشمند (‪ (Intelligent Network‬یک سیستم یکپارچه برای ارایه خدمات جدید و متنوع مخابراتی و ایجاد ارتباط بهتر و سریعتر می‌باشد.

" سید فاضل زمانی " روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرانا افزود: به دلیل سیاست‌های وزارت ارتباطات مبنی بر یکپارچه بودن شبکه هوشمند مخابراتی در سراسر کشور، هنوز مجوزی برای این امر به استانها داده نشده‌است و ما منتظر صدور این مجوز برای بهره‌برداری از این شبکه در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه هوشمند مخابرات استان اصفهان از سال گذشته آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: این شبکه در برخی نقاط استان به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت اما هنوز مجوز راه‌اندازی سراسری آن را در اختیار نداریم.

به‌گزارش ایرنا،زمانی یادآور شد: این شبکه در چند نقطه از کشور فعال است.

وی بیان داشت:درصورت راه‌اندازی شبکه هوشمند مخابراتی استان، این شبکه در ابتدا در بخش تلفن ثابت و ارایه سرویس‌های ارزش افزوده و متنوع و بر اساس فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی فعال خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان درباره آخرین وضعیت شبکه اینترانت استان اصفهان گفت: اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته که خبرهای مربوط به آن را همزمان با سفر ریاست جمهوری به اصفهان اعلام خواهیم کرد.

زمانی درباره میزان جذب استان اصفهان از وام‌های وجوه اداره شده وزارت ارتباطات گفت: شرکت مخابرات استان اصفهان تاکنون ‪ ۱۷‬میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال از این وام را برای شرکت‌های ‪ ICT‬استان تصویب کرده و مجوز پرداخت آن را صادر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه وام وجوه اداره شده دارای سقف محدودی در سطح کشور نیست، گفت: شرکت‌های خصوصی همچنان می‌توانند برای استفاده از این فرصت ایجاد شده، تقاضای خود را مطرح کنند.

  • ۸۶/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">