ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاحات در طرح مخابراتی USO

| چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با بررسی موضوع هزینه‌کرد درآمد حاصل از طرح مخابرات اجباری روستایی (USO)، وظیفه اپراتورهای ارتباطی را در اجرای این طرح، اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۶۷ خود موضوع هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورهای ارتباطی را برای تحقق اهداف و برنامه ­های خدمات عمومی اجباری بررسی کرد.

این کمیسیون به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجازه داد تا با استفاده از مشارکت اپراتورها، نسبت به تحقق اهداف و برنامه­‌های خدمات عمومی اجباری با رعایت قوانین و مقررات، اقدام کند.

مطابق این مصوبه و براساس آئین نامه ابلاغی وزارت ارتباطات که مربوط به قیمت تمام شده سالانه خدمات عمومی اجباری مخابراتی می شود، آن بخش از پروانه اپراتورها در حوزه USO باید به‌گونه‌­ای اصلاح شود که اپراتورها بتوانند راسا بابت ارائه این خدمات، اقدام کنند.

در این راستا، رگولاتوری ملزم شد تا نتایج اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده را قبل از اجرا به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گزارش کرده و پیشنهاد لازم برای اصلاح مصوبه جلسه شماره ۱۵۶ (مربوط به سال ۹۱) با عنوان «نظام­نامه اجرای خدمات عمومی اجباری مخابراتی (USO)» به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه کند.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرده که تا زمان اصلاح مصوبه مذکور، در صورت مغایرت بین مفاد این مصوبه و مصوبه جلسه شماره ۱۵۶، مفاد این مصوبه ملاک عمل خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">