ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض جمعی از مدیران مسوول به وضعیت برگزاری الکامپ

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir – جمعی از مدیران مسوول نشریات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات قصد دارند با انتشار نامه ای سرگشاده، ضمن بررسی مسایل به وجود آمده در خصوص نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام کنند.
در این نامه که شنیده شده هم اکنون در اختیار مدیران مسوول برای بررسی و اعلام نظر نهایی قرار گرفته مشکلات و اختلاف های به وجود آمده میان انجمن شرکت های انفورماتیک و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی بر سر برگزاری نمایشگاه الکامپ مورد بررسی قرار گرفته و امضا کنندگان به وضعیت موجود اعتراض کرده و خواستار پایان و سر و سامان دادن به این مساله شده اند.
لازم به ذکر است به دنبال بروز مشکلات میان انجمن شرکت های انفورماتیک و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی بر سر برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ برخی از شرکت های انفورماتیک اقدام به تحریم این نمایشگاه کردند که این اقدام در نوع خود بی سابقه بود. همچنین در واکنشی دیگر نسبت به برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ نصرا... جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع رسانی نیز اعلام کرد که در صورت ادامه این وضعیت از برگزاری نمایشگاه دولت الکترونیکی صرف نظر می کند.
این در حالی است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در حال ثبت نام یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ است، اگرچه هنوز اطلاعاتی از میزان ثبت نام ها و برنامه های این دوره از الکامپ اطلاعی در دست نیست.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">