ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش حق السهم دفاتر خدمات ارتباطی

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: حق‌السهم (حق الزحمه) دفاتر خدمات ارتباطی از ‪ ۲۰‬درصد به ‪۳۰‬ درصد افزایش یافت.

دریافت حق الزحمه‌های انجام خدمات برای مردم، همچون تنظیم سند تلفن همراه، توسط دفاتر پیش از این، ‪ ۲۰‬درصد محاسبه می‌شد.

در واقع ‪ ۲۰‬درصد مبلغی که در فیش تلفن همراه بابت خدماتی که دفاتر خدمات ارتباطی مثل تنظیم سند موبایل به مردم ارایه می‌دادند، سهم دفاتر و مابقی به مخابرات داده می‌شد.

"لطف‌اله سبوحی" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی ایرنا افزود: این طرح در آذرماه سال ‪ ۱۳۸۵‬در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده اما تاکنون اجرایی نشده بود به این دلیل که مخابرات معتقد بود این طرح باید در مجمع استان‌های شرکت مخابرات ایران تصویب شود.

وی اظهار داشت: اکنون این طرح در مجمع مخابرات ایران نیز تصویب شده و به تمامی استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: اگر بیش از ‪ ۹۰‬درصد خدمات ارایه شده به مردم توسط دفاتر خدمات ارتباطی انجام شود، حق‌السهم یا همان حق‌الزحمه دفاتر خدمات ارتباطی به ‪ ۴۰‬درصد افزایش خواهد یافت.

سبوحی بیان داشت: اکنون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مجموعه شرکت‌های مخابراتی، در حال بررسی خدماتی است که بیش از ‪ ۹۰‬درصد آن توسط دفاتر انجام می‌شود.

به گفته وی، نتیجه این بررسی به زودی اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: تمام توان سازمان تنظیم مقررات این است که اگر هم بیش از ‪ ۹۰‬درصد خدمات توسط دفاتر انجام نمی‌شود تا حدی که امکان دارد دریافت حداکثر (‪ ۴۰‬درصد) حق الزحمه توسط دفاتر محقق شود.

  • ۸۶/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">