ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امنیت پایگاه‌های داده اولویت مسوولان نیست

| يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس یافته‌های یک مطالعه در حالی که 78 درصد از شرکت‌های بزرگ اعلام کرده‌اند که پایگاه داده‌ برایشان مهم است، 57 درصد از مسوولان اجرایی IT مورد مطالعه‌، اعتراف کرده‌اند که سازمان‌های آن‌ها اقدامات مناسب و کاملی را برای حفاظت در برابر اقدامات خرابکارانه به کار نبرده‌اند.

به گزارش (ایسنا)، 55 درصد از افراد مورد مطالعه خاطر نشان کرده‌اند که در سازمان‌های آن‌ها اقدامات کافی برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات وجود ندارد و40 درصد از آن‌ها به منظور اقدامات امنیتی، پایگاه داده خود را کنترل نمی‌کنند.

بر اساس این مطالعه، مهم‌ترین اولویت مسوولان اجرایی IT، امنیت پایگاه داده و مونیتورینگ آن برای فعالیت‌های مشکوک نیست بلکه اولویت‌های مهم نقل شده از سوی آن‌ها،‌ شامل ارتقای برنامه‌های فعلی، تحکیم IT و افزایش بهره‌وری بوده است.

بر اساس نتایج این گزارش حتی با وجود روبه‌رو شدن با تهدیدات امنیتی معمول و پرهزینه، هنوز هم شرکت‌ها اولویت بالایی به حمایت از مصرف‌کنندگان و اطلاعات کارمندان اختصاص نداده‌اند.

  • ۸۶/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">