ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد یک GC از ارتباطات سیار

| چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از GCهای شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر این که بیش از 3 هزار سایت BTS به این شرکت تحویل داده شده است، گفت: تاکنون هیچ پرداختی از سوی شرکت ارتباطات سیار به پیمانکاران صورت نگرفته است.

مهندس عبدالمجید فولادی، عضو هیات مدیره شرکت پارس ایراتل، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: طبق توافقات انجام شده GCها سایت‌‏ها را تحویل داده‌‏اند؛ اما تا امروز هیچ پرداختی انجام نشده است.

وی، افزود: پارس ایراتل تا امروز 1100 سایت BTS به شرکت ارتباطات سیار تحویل داده است که همه این سایت‌‏ها زیر بار رفته و روشن است.

فولادی، با بیان این که پارس ایراتل طبق قرارداد متعهد است که 1700 سایت تحویل دهد، خاطرنشان کرد: به انجام رسیدن این پروژه مستلزم تامین مالی از سوی کارفرما است.

وی، گفت: GCها به تعهدات خود عمل کرده‌‏اند؛ اما کارفرما به تعهدات خود عمل نمی‌‏کند.

مدیر GCپارس ایراتل، یادآورشد: طبق توافقات انجام شده مقرر شده تا شرکت ارتباطات سیار به میزان تحویل گرفتن سایت‌‏ها با یک پروسه زمانی پرداخت‌‏ها را به صورت 15 ، 9 ،‌‏5 و 5 درصد انجام دهد؛ اما تاکنون این را انجام نداده است.

وی، با بیان این که شرکت ارتباطات سیار تنها به دنبال مطالبه سایت‌‏ها است، افزود: این در حالی است که از لحاظ مالی GCها را در تنگنا گذاشته و پرداخت‌‏های خود را به موقع انجام نمی‌‏دهد.

فولادی، تصریح کرد: اتمام پروژه زمان‌‏بندی ندارد و تا زمانی که شرکت‌‏ها تامین هزینه نشوند نمی‌‏توانند این پروژه را به اتمام برسانند؛ اما در صورت تزریق پول طی دو ماه آینده پروژه به اتمام خواهد رسید.

  • ۸۶/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">