ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور دولتی تا حد ممکن بزرگ می شود

| جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، در خصوص زمان واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی سال 85، گفت: در دوره اخیر، قرعه‌کشی وجود ندارد و بیشتر استان‌های کشور، آمادگی واگذاری یک‌جای سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی را دارند.
دکتر سید علی علویان در گفت وگو با خبرنگارسیتنا افزود: به جزدو سه استان که مشکل توزیع دارند و در یک ماه آینده، مشکلات آنها نیز رفع می‌شود، در بقیه استان‌ها، سیم‌کارت‌ها واگذار می‌شود.

علویان، گفت: در خصوص تهران نیز مشکلی نخواهیم داشت و سیم‌کارت‌ها بدون قرعه‌کشی و تا پایان اردیبهشت ماه واگذار می‌شود.

وی، در پاسخ به این سوال که "آیا در صورت پیش‌بینی میزان استقبال کنونی از سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی، شرکت ارتباطات سیار همچنان با وجود سیل انتقادها، باز هم اقدام به ثبت‌نام می‌کرد یا خیر؟" تصریح کرد: با توجه به تصمیم ورود شرکت ارتباطات سیار به بورس و واگذاری سهام آن، باید این شرکت با قدرت بیشتر و سوددهی بالاتری وارد بورس شود.

علویان، افزود: استقبال صورت گرفته، اختلاف چندانی با پیش‌بینی‌های انجام شده توسط یک موسسه نظرسنجی نداشته و پیش‌بینی داخلی استقبال از سیم‌کارت‌های اعتباری به دلیل قیمت پایین وجود داشت، ضمن آنکه مطمئن هستیم با شناخت بیشتر به تدریج تقاضا باز هم افزایش خواهد یافت.

رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، خاطرنشان کرد: مسلما، اگر این شرکت در مجموعه دولت باقی می‌ماند، توسعه آن صورت نمی‌گرفت، اما به دلیل ورود به بورس، افزایش ارزش سهام آن به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

علویان، گفت: عدم فعالیت در این دوره گذار، عدم ارائه سرویس جدید و عدم توسعه و راکد نگه‌داشتن شرکت، باعث از بین رفتن سرمایه‌های مردم (که عمده دارایی این شرکت نیز متعلق به آنهاست)، می‌شود.

وی، بهترین راهکار برای واگذاری شرکت ارتباطات سیار را ورود به بورس با ارزش بالای سهام و به روز رسانی تجهیزات، سرویس‌ها و تنوع خدمات دانست تا ارتباطات سیار با ارزش بالاتری وارد بازار رقابتی آینده شود.

علویان، تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها، با افزایش شناخت مردم نسبت به سیم‌کارت‌های پیش‌پرداختی، تعداد مشترکان تلفن همراه افزایش می‌یابد، ضمن آنکه ثبت‌نام اینترنتی را به صورت آزمایشی ادامه خواهیم داد تا ضمن رفع مشکلات احتمالی آن، ارزیابی مناسب‌تری از واگذاری به روز سیم‌کارت و ارائه خدمات مورد نیاز مشترکان به خصوص به قشر جوان بدون واسطه و صرف وقت و هزینه اضافی داشته باشیم.

  • ۸۵/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">