ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بروز اختلال در شبکه تلفن همراه تهران

| دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت پارس ایراتل و یکی از پیمانکاران شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد: چنانچه شهرداری تهران در خصوص نصب آنتن‌های BTS همکاری نکند، احتمال حذف حدود 5/2 میلیون ظرفیت جدید تلفن همراه و مشکل در عرضه سیم کارت در تهران وجود دارد.

عبدالمجید فولادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص عدم اجازه نصب 40 سایت BTS در مناطق مختلف شهر تهران توسط شهرداری، اظهار داشت: از ابتدای سال 1384 و همزمان با انعقاد قرارداد، پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار و حتی سایر اپراتورها نتوانسته‌اند در شهر تهران حتی یک سایت BTS نصب کنند.

وی تاکید کرد: پیمانکاران عمومی تاکنون تمامی سایت‌هایی را که نصب کرده‌اند عمدتا در اماکن خصوصی و شخصی بوده است.

فولادی تاکید کرد: هم اکنون 40 سایت مایکرو که پرظرفیت نیز هستند به دلیل عدم موافقت شهرداری در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی مناطق اول تا ششم شهرداری را از مناطق دارای اختلاف با شهرداری تهران برای نصب این 40سایت مایکرو نام برد.

فولادی تصریح کرد: چنانچه شهرداری مجوزهای لازم برای نصب 40 سایت مایکرو برای شرکت پارس ایراتل را صادر نکند، امکان ایجاد دو میلیون و 400 ظرفیت برای شبکه تلفن همراه در تهران از دست خواهد رفت.

وی تاکید کرد: با از دست رفتن این تعداد ظرفیت عرضه سیم کارت تلفن همراه در شهر تهران با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل وجود مسایل فنی، امکان خارج کردن محدوده نصب این 40 سایت و انتقال آنها به اماکن دیگر وجود ندارد.

معاون شرکت پارس ایراتل در مورد سایت شرینگ ( مشترکی) نیز گفت: این طرح و احداث سایت‌های شرینگ به زمان طولانی نیاز دارد و در کوتاه مدت نمی‌توان آن را عملی کرد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار نیز چندی پیش در یک نشست خبری گفته بود: در صورت عدم همکاری شهرداری، شهریور و مهر ماه مشکل جدی در شبکه تلفن همراه تهران بوجود خواهد آمد.

وحید صدوقی در مراسم اعلام برند تجاری این شرکت در جمع خبرنگاران اظهار کرده بود: شرکت ارتباطات سیار و سایر اپراتورها در نصب و راه‌اندازی سایت‌های میکرو در تهران با مشکل جدی مواجه‌اند. با این اقدام شهریور و مهر ماه در شبکه تلفن همراه با مشکل جدی مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت مازاد بشکه تلفن همراه در تهران حدود 600 هزار نفر است تاکید کرد: کارشکنی‌های برخی مناطق مختلف شهرداری موجب بروز مشکلات جدی و عدیده شده است.

  • ۸۶/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">