ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکید دادستان کل کشور بر ایفای نقش جدی نظام صنقی

| دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف‌آبادی - دادستان کل کشور با تاکید بر لازم‌الاجرا بودن احکام صادره از سوی شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای در تهران و سایر استان‌ها، تاکید کرد: کلیه‌ی دستگاه‌های امنیتی – اطلاعاتی و انتظامی احکام صادره از سوی شورای انتظامی را اجرا کنند و با برخورد قاطع با متخلفان، سلامت امور رایانه‌ای را تضمین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف‌آبادی در دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه کشور با اشاره به اهمیت نقش فن‌آوری اطلاعات در توسعه‌ی کشور و لزوم اطلاع‌رسانی سالم و شفاف در جامعه و حفظ امنیت سرمایه‌گذاری، وظیفه‌ی نظارتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نظم‌بخشی و ساماندهی به بازار را بسیار پراهمیت دانسته و تاکید کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با حضور جدی و نظارت فعال بر فعالیت‌های صنف نسبت به حل مشکلات اهتمام ورزیده و از تبدیل مسایل درون صنفی به پرونده‌ی قضایی جلوگیری کند.

دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم هوشیاری سازمان نظام صنفی رایانه در برخورد با تخلفات، حضور موثر این سازمان در بازار فن‌آوری اطلاعات را موجب کاهش جرایم رایانه‌ای دانست و گفت: جلوگیری از بروز فساد مالی و اقتصادی و ارتقای سلامت اقتصادی و اجتماعی این صنف در جامعه‌ی اسلامی منوط به حضور منضبط و فعالانه‌ی نهادهای صنفی و انضباطی در این عرصه است.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان نظام صنفی به صورت مستمر گزارش عملکرد خود را به دادستانی کل ارایه کرده و در جهت رفع مشکلات صنف مزبور اهتمام مجدانه‌تری مبذول کند.

در این دیدار گزارشی از عملکرد سازمان نظام صنفی رایانه کشور مطرح شد.

  • ۸۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">