ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین اساسنامه سازمان زیرساخت

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

اساسنامه‌ی جدید سازمان ارتباطات زیرساخت در کمیته‌ای مرکب از نمایندگان اعضای مجمع عمومی ‌صاحبان سهام این سازمان، تنظیم و نهایی شد.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس محمدباقر ظهوری‌فر - مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت - با بیان این مطلب،‌ اظهار کرد: بررسی‌های کارشناسی به منظور تدوین اساسنامه سازمان ارتباطات زیرساخت در کمیته‌ی کارشناسی با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به پایان رسیده است.

وی افزود: هم اکنون این اساسنامه، برای امضا به مجمع عمومی ‌صاحبان سهام این سازمان ارسال شده و پس از امضای اعضای مذکور که متشکل از وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی است، در هیات دولت مطرح و در صورت تصویب، طی تشریفات قانونی ابلاغ خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: بر مبنای مفاد بند 2 مصوبه‌ی هیات دولت، شرکت ارتباطات زیرساخت از مخابرات ایران منفک و به وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات منتقل شده بود و اکنون این شرکت، مطابق با اساسنامه موجود تحت عنوان سازمان ارتباطات زیرساخت اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه‌ی مذکور، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات موظف شده بود ظرف مدت شش ماه پس از تصویب و ابلاغ این مصوبه، اصلاحات لازم را در اساسنامه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت اعمال و به تصویب هیات وزیران برساند.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">