ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تسریع در اجرای طرح توسعه فعالیت های مجازی

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

طرح کاهش تردد ترافیک از طریق توسعه فعالیت‌های مجازی، سریع‌تر از ابلاغ از سوی دولت، اجرایی می‌شود.

دکتر محمدحسن محبیان عراقی، مدیرعامل شرکت پست، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: طرح کاهش تردد از طریق توسعه خدمات و فعالیت‌های مجازی، در شورای عالی ترافیک وزارت کشور که دارای اعضایی از جمله مسوولان وزارت‌خانه‌های مسکن، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان محیط زیست است نیز مطرح و با استقبال روبه‌رو شد.

وی، افزود: براساس این طرح، مقرر شد تا به منظور کاهش تردد و ترافیک شهری و ارائه سرویس‌های مجازی، اقداماتی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت مسکن و شهرسازی، صورت گیرد.

محبیان، خاطرنشان کرد: در نظر است تا طرح کاهش ترافیک عرضه شده به دولت نیز با فوریت مناسب، تصویب و به سازمان‌های مرتبط ابلاغ شود.

مدیرعامل شرکت پست، تصریح کرد: البته در فاصله تصویب و ابلاغ این طرح، مقررشد تا در شورای عالی ترافیک وزارت کشور نیز این طرح تصویب و سریع‌تر از ابلاغ آن از سوی دولت، حداقل در شهر تهران اجرایی شود و منتظر ابلاغ این طرح از سوی دولت نمی‌مانیم.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">