ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلاش برای هک بلاگفا

| پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

سایت بلاگفا در پی تلاش برای از کار انداختن این سایت ارایه دهنده خدمات وبلاگ نویسی اقدام به انتشار اطلاعیه ای مبنی بر تغییر آدرس دامنه خود کرد. در اظلاعیه بلاگفا آمده است:" در طول دو هفته گذشته حملات متعددی به سایت بلاگفا و بخصوص دامنه BLOGFA.COM صورت گرفته و با توجه به تکرار تهدیدها و گسترش حملات به سایت ، تیم مدیریت بلاگفا تصمیم گرفته است که در جهت جلوگیری یا کاهش اختلال احتمالی و همچنین دسترسی دائم کاربران سایت به وبلاگها و بخش مدیریت وبلاگ دامنه BLOGFA.IR را بصورت دامنه اصلی سایت مورد استفاده قرار دهد. بنابراین همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره شده است سایت بلاگفا و همچنین وبلاگهای زیر مجموعه آن از طریق دامنه BLOGFA.IR در دسترس خواهند بود.

در این مدت بصورت شبانه روزی و با کمک چند تن از متخصصین و کارشناسان امنیت شبکه در تلاش بودیم که بدور از هیاهو مشکلات را برطرف کنیم و در این میان شواهد و مدارک متعددی از نوع حملات و عاملین آن جمع آوری شده است . ضمن محکوم نمودن اینگونه حملات که نتیجه ای جز نا امنی و خسارت برای وب فارسی ندارد امیدواریم مشکل جدی برای دامنه BLOGFA.COM ایجاد نشود ولی شرط احتیاط را مد نظر داریم و تلاش می کنیم که کاربران سایت را از تهدیدها و حملات اخیر مصون داریم. "

  • ۸۶/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">