ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی با ارسال متنی اقدام به تکذیب خبر استعفای دبیر این شورا کرد.
در متن ارسالی از سوی دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی آمده است "به دنبال انتشار مطلبی با عنوان " دبیر شورای عالی اطلاع رسانی تهدید به استعفا کرد " در مورخ 13 آبان ماه سال جاری در پایگاه اطلاع رسانی ITanalyze.ir، به منظور پیش گیری از بروز برخی تحلیل ها، به اطلاع می رسد که مصاحبه ای که به نقل از دکتر بهروز مینایی، معاونت فنی شورای عالی اطلاع رسانی درج شده است، به هیچ وجه مورد تایید وی نیست وبرخی مطالب آن تکذیب می شود.
جالب است به اطلاع برسد، روزنامه نگار مربوطه برای انتشار این مصاحبه و تایید نهایی آن از سوی دکتر بهروز مینایی، تعهد اخلاقی داشته است و با توجه به اینکه اصل و نسخه تایید شده این مصاحبه با نگارشی دیگر در ماهنامه وب در آبان ماه چاپ شده است، ظاهرا تعهد اخلاقی روزنامه نگار مربوطه نیمه اعمال شده است.
اصل این مصاحبه که بخش هایی از آن در ماهنامه وب منتشر شده است، در وب سایت شورا با آدرسwww.scict.ir با عنوان" مهم ترین دستاورد جشنواره تسما، رسمیت بخشیدن به تولید محتوا" قابل دسترسی است."
در همین رابطه : دبیر شورای عالی اطلاع رسانی تهدید به استعفا کرد

  • ۸۶/۰۸/۱۹

نظرات  (۱)

  • مهدی شهیدی
  • مصاحبه با آقای مینایی تماما ضبط شده و نوار آن موجود است. متاسفانه شورای عالی اطلاع رسانی {...}و بنده را متهم به پایبند نبودن به تعهدات اخلاق حرفه ای کرده اند.تمام مستندات مصاحبه از جمله ایمیل های رد و بدل شده برای باز بینی مصاحبه بعلاوه درخواست مصاحبه برای وب و روزنامه فناوران موجود است. شورا {...}روزنامه فناوران از انتشار متن مصاحبه جلوگیری کرده که این امر از لحاظ قانونی جرم و قابل پیگرد قانونی است. خبرنامه دبیر شورا مبنی بر تهدید به استعفای دبیر شورا به مقام رهبری توسط معاون فنی شورا در همان مصاحبه اعلام شده و اگر بنا به تکذیب است باید جناب مینایی مورد مواخذه قرار گیرند. بنده حق شکایت از دبیرخانه شورا را به دلیل اتهام ردن محفوظ می دانم. سید محمد مهدی شهیدی 29/8/86

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">