ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خدمات دفاترمشترکین اینترنتی ارائه می شود

| جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار گفت:براساس این سیستم مشتریان می‌توانند با دریافت شناسه از شرکت ارتباطات سیار، تمامی سرویس‌های که اکنون در دفاتر خدمات مشترکان ارائه می‌شود را بصورت غیر حضوری و با کیفیت بهتر انجام دهند.

محمد مهدی عطوفی در گفت و گو با فارس از طراحی سیستم جدید خدمات غیر حضوری الکترونیکی در شبکه ارتباطات سیار ایران خبر داد و گفت: براساس این سیستم مشتریان می‌توانند با دریافت شناسه از شرکت ارتباطات سیار، تمامی سرویس‌های که اکنون در دفاتر خدمات مشترکان ارائه می‌شود را بصورت غیر حضوری و با کیفیت بهتر انجام دهند.

وی گفت: این سیستم اکنون در حال طی تست‌های نهایی ‌است و با اخذ مجوزهای لازم پیش بینی می‌شود از تیر ماه سال جاری این سیستم در شبکه پیاده سازی و اجرایی ‌شود.

عطوفی از ارائه نرم افزار ویژه پیامک فارسی در اواخر ماه جاری بر روی پرتال این شرکت جهت دانلود مشترکان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش سراسری ادارات مشترکین و مدیران شرکت ارتباطات سیار طی هفته گذشته در گیلان اظهار داشت: این همایش دو روزه بصورت فصلی 3 یا 4 ماهه در هر سال برگزار می‌شود و هدف آن بررسی عملکرد ادارات مشترکین ارتباطات سیار ایران در سال 86 و اتخاذ تصمیم‌های جدید برای سال 87 این شرکت است.

وی تلاش در جهت رفع مشکلات احتمالی و معرفی سیستم‌های جدید خدمات مشتریان را از دیگر برنامه این همایش دو روزه عنوان کرد.

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همایش پنجم ادارات مشترکین ارتباطات سیار ایران، شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

  • ۸۷/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">