ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خرید 5/8 میلیارد ریالی اطلاعات الکترونیکی چه شد؟

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - در راستای تحقق سیاستهای کلان شبکه های اطلاع رسانی مصوب مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال و اثر گذار در شبکه های جهانی و حمایت از بخش های دولتی و غیر دولتی در زمینه تولید و عرضه اطلاعات و خدمات ضروری و مفید با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی ، با حمایت و همکاری دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مقرر شده است در سال جاری 8میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید محتوای دیجتالی توسط موسسه تبیان انجام شود.

این اطلاعات مربوط به بهمن ماه سال گذشته بود که موسسه تبیان (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) فراخوان شرکت در نمایشگاه خرید اطلاعات الکترونیک اسلامی و فرهنگی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی را به اطلاع عموم رساند. اما این در حالی است که تا کنون اخبار دقیقی از میزان تحقق این موضوع در دست نیست که جا دارد مسوولان مربوطه نسبت به ارایه اطلاعات لازم در این خصوص اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

از سوی دیگر موسسه تبیان با اعلان فراخوان یک مناقصه در نظر دارد یک مرکز خدمات داده اینترنتی (IDC) جهت ارایه خدمات مورد نیاز پایگاه های اطلاع رسانی فرهنگی نماید.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">