ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه اندازی دومین خط تولید گوشی تلفن همراه

| جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفتر صنایع الکترونیکی و فلزی وزارت صنایع و معادن از آغاز تولید انبوه دومین خط گوشی تلفن همراه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت صنایع و معادن، علیرضا نور پور اعلام کرد: تولید گوشی تلفن همراه با نام GTX در فاز اول به‌صورت SKD از هفته آخر اردیبهشت ماه 86 رسما به بازار عرضه شده است.

وی افزود: همه آزمایش‌ها در خصوص این نوع گوشی تلفن همراه پس از تولید با نظارت وزارت صنایع و معادن اعمال می‌شود و انتقال تکنولوژی در بخش نرم افزار آن نی 100 درصد در اختیار شرکت‌های ایرانی است.

نور پور عمده‌ترن مزیت‌های تولید داخلی گوشی همراه را ایجاد اشتغال، انتقال دانش فنی در بخشی از صنایع مخابراتی پیشرفته به ویژه نرم افزار و خدمات پس از فروش بسیار مناسب به مشتریان دانست و گفت: با توجه به این که گلوگاه تولید گوشی تلفن همراه، آزمایش‌های پس از تولید توسط نیروی انسانی است، این مقوله در بسیاری از گوشی های وارداتی به‌طور کامل انجام نمی شود و این موضوع در صورت عدم رعایت تست‌های تشعشعی برای سلامتی مصرف کننده بسیار مضر است که گوشی‌های تولید داخل چنین مشکلی نخواهند داشت.

اولین شرکت تولید کننده داخلی گوشی تلفن همراه نیز اسفند 85 در هشتگرد استان تهران آغاز به کار کرد و بیش از 200 نمایندگی خدمات پس از فروش دارد.

  • ۸۶/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">