ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تنظیم مقررات باید به عنوان یک نهاد نظارتی به شکایات مشترکان ایرانسل رسیدگی کند.

رمضانعلی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات باید موارد شکایت مردم از سرویس دهی ایرانسل را به این اپراتور منعکس کند.

وی گفت:از آنجایی که رگولاتوری ناظر بر اجرای قرارداد اپراتور دوم است نظارت بر عملکرد این اپراتور نیز از وظایف آن است.

وی با بیان این که شکایت مشترکان در خصوص کیفیت شبکه و تعرفه سرویس های ایرانسل باید رسیدگی شود افزود: مردم می توانند شکایات خود از ایرانسل را به سازمان تنظیم مقررات به عنوان ناظر از بعد حاکمیتی این اپراتور منعکس کنند.

دکتر صادق زاده گفت: طبق قرارداد ایرانسل در سال اول فعالیت خود متعهد به واگذاری 2 میلیون و 300 هزار سیم کارت در 248 شهر کشور و استفاده از تکنولوژی نسل 75/2 تلفن همراه بود که تاکنون توانسته است این موارد را اجرایی کند.

وی عدم استفاده از قانون حداکثر توان داخلی یکی از مسائل این اپراتور عنوان کرد و افزود: ایرانسل در تلاش است که قانون استفاده از 51 درصد توان داخلی را رعایت کند.

رییس کمیته مخابرات مجلس در خصوص متوقف شدن ارائه سرویس mms ایرانسل نیز گفت: در این محدودیت ایرانسل مقصر نیست و از آنجایی که این شرکت تا برقراری سرویس فوق هزینه ای اخذ نمی کند اعتراض مشترکان موضوعیت نخواهد داشت.

  • ۸۶/۰۷/۲۷

نظرات  (۷۷)

  • کیوان مهرابی
  • خدا خیرشون بده ، واقعاً اگه به شکایات ایرانسل رسیدگی کنن خیلی خوب میشه. الان واقعاً خدمات نامناسبی رو در اختیار مشترکان گذاشته. نه پیام کوتاه میشه فرستاد نه میشه زنگ زد. اگه هم پیام کوتاه بتونید بفرستید معلوم نیست کی به دستشون میرسه.
  • طیبه حقیقی
  • از ایرانسل به کجا شکایت کنم 1- 1000 دقیقه رایکان را محاسبه نکرده 2- صورت حساب نمی دهد 3- تلفن 1500000 تومانی را یک طرفه کرده هر بار با 130 تماس میگیرم یک حرف بی منطق میزننى مثلا کفتند 50000 تومان الاالحساب واریز کنید تا تلفن ثطع نشود با این وجود 3 ماه است قطع شده فقط میکویند 40000 تومان دیکر بدهید تا وصل شود اما 1000 دقیقهرا جواب نمیدهند 30-07-86
  • میترا گودرزی
  • لطفا مرا راهنمایی کنید کجا از ایرانسل شکایت کنم هنوز سیم کارت هدیه را نگرفتم شمارم 09358378528 و 06624460722
    اینایی که میرن 15000 تومان میدن یک سیم کارت میگیرن راحت میتونند مزاحم تلفنی بشن به جایی هم برنمیخورد با این معضل چی کار کنیم
    خیلی جالبه 2 ماه است که خط دائمی من قطع است و در زمان قطع شدن 47000 تومان بدهی داشتم بعد از دوماه بدهی من 77000 تومان شده ؟؟!! حالا چه جوری بعد از قطع شدن من 30000 تومان اضافه شده ! یعنی چی ؟
  • شاهرخ بیرانوند
  • من هزینه مو پرداخت کردم می گن چون بانک ملی گفته با تاخیر اعلام می کنه به دستمون نرسیده هیچ کااری براتون نمی کنیم. منو یه طرفه کردن. آخه اینم شد خدمات؟
    chera in irancell sohab nadare har ki mikhad mozahem mishe
    با سلام به هیچ وجه از خط ایرانسل راضی نیستم وبا وجود این همه تبلیغ همه آنها دروغ بوده است ومشکال دیگر آن پیامک به برنامه نود ارسال نمی کند خواهشن این مشکل را حل کنید
  • منصوره زارعی
  • مزخرف ترین سرویسی که در ایران داده‌میشود، سرویس ایرانسل است- با شماره‌های مختلف تحت عنوان جایزه از شارژ کارتهادزدی می‌شود و جالب اینجاست که آقایون انقدر به خودشان اعتماد دارند که حتی یک بخش رسیدگی به شکایات در سایتشان وجود ندارد. شماره تلفن 09355858808 با ارسال پیغام از سیم‌کارتها ... می‌کند. به این شماره هیچ پیغامی نفرستید. البته وقتی یک شرکت بزرگ مثل ایرانسل از مشتریان خود با ... جایزه و اضافه کردن شارژ ... می‌کند از مردم چه انتظاری دارید. خدا را شکر ما ملت با استعدادی هستیم و راههای ... را خوب و زود یاد می‌گیریم.
    ایرانسل فقط حرف می زنه. الان 3 ماه از موعد دریافت سیم کارت هدیه من میگذره، ولی هنوز دستم نرسیده! این بود در ظرف مدت چند روز!!!! به کی باید شکایت کرد!
    واقعا" شرکت ... با تعرفه خیلی با لا خدا به داد مردم ساده وبدون اطلاعات کافی برسد
  • داود امجدی
  • اگر بخواهم از این پیام های تبلیغاتی به من ارسال نشود به چه کسی مراجعه کنم!چرا بابت آهنگ بدون اجازه از اعتبار من کم شده است (7575)
    با سلام اقا خواهشا تورو خدا یه شماره بزارید ما شماره هایه این مزاحمرا بگیم تا رسیدگی کنید بابا این مزاحم داغونمون کردش خواهش میکنم یه شماره ای برا رسیدگی بزارید.
    سلام.من از مشترکین دائمی ایرانسل هستم.من از این شرکت شکایت دارم.صورتحساب دوره بهمن تا 21 بهمن ماه که گوشی من یک طرفه بشود 45880 تومان بود واز 21 بهمن ماه گوشی من یک طرفه شد ومن از خطم هیچ استفاده ای نکردم.از تاریخ 4 اسفند ماه وقتی که از طریق گوشیم استعلام گرفتم متوجه شدم که مبلغ بدهی من 460000هزار تومتن شده است .من خیلی با 130 تماس گرفتم واین مسئاه را مطرح کردم ولی انه میگویند که شما از GPRSدر طول یک شب به اندازه 419000 تومان استفده کردیدکه چنین چیزی سندیت ندارد.حالا من کجا میتوانم از شرکت ایرانسل شکایت کنم.لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر.
    سلام چند ماهیه یه نفر با یه سیم کارت ایرانسل مرتب مزاحمم میشه و واقعا اعصابمو به هم ریخته اصلا شب و روز نمیفهمه من از کجا میتونم رد یابیش کنم یا به کجا میتونم شکایت کنم واقعا ممنونم لطف کنید کمکم کنید
    به خدا کلافه شدیم از دستش . مگه مجبوره این همه خط بده به بازار ولی نتونه شبکه مداوم داشته باشه؟ دو هفته است که از 7 شب قطع می شه
    با تبلیغات گسترده شرکت ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل نموده ام اول اینکه بجای 7000 تومان سیم کارت را 9000 خریداری شد . سپس اقدام به تکمیل فرم ثتب نام و تماس نموده ام . ولی تاکنون سیم کارت هدیه را تحویل نگرفته ام و با شماره 2112 و 138 تماس بگیرم ولی جز اینکه پیغام اینکه متاسفانه سیم کارت به شمار تلق نمیگیرد داده می شود با شماره 140 تماس گرفته شده شکایات نموده ام ولی تاکنون هیچ اقدام موثری انجام نشده است . بنظر می رسد شرکت اینرانسل فقط تبلیغات داده ولی از عمل خبری نیست به کجا می توان از این شرکت شکایات نموده و تقاضای رسیدگی نمود.
    میشه با کارت شارژ سیم دائمی شارژ کرد؟
    من یه سارژ اینترنتی ایرانسل خریدم بعد موقع زدن رمز میگه قبلا استفاده شده حالا پول ما چی میشه
    سلام ما باید با این مزاحم های ایرانسل چیکار کنیم؟ این شماره خانوادمو ریخته به هم 0936263....
    چه کار کنیم که ایرانسل پیام تبلیغاتی ندهد ?
  • سید محمد حسینی
  • من از یکی مشترکین ایرانسل شکایت دارم همش مزاحم می شه باید کیو ببینم تا به مشکلم رسیدگی کنه؟
    من به شخصه 2 ساله که به ارتباطات رادیویی نامه میدم ولی هیچ خبری نیست عزیزان ... ترین سرویسی که در ایران داده‌میشود، سرویس ایرانسل است- با شماره‌های مختلف تحت عنوان جایزه از شارژ کارتهادزدی می‌شود و جالب اینجاست که آقایون انقدر به خودشان اعتماد دارند که حتی یک بخش رسیدگی به شکایات در سایتشان وجود ندارد.
    من یک روز صبح اول وقت به خود پرداز بانک تجارت جهت گرفتن شارژایرانسل مراجعه کردم.دوباردرخواست خود رابملغ پنج هزار تومان انجام دادم ولی به دلیل نقص در سیستم شبکه ای بانکها شماره رمزشارزبصورت کامل تحویل داده نشد ولی از حساب بنده کم شد.وقتی بلافاصله به رئیس بانک مراجعه کردم گفتند:به نمایندگی ایرانسل مراجعه کنم.به نمایندگی ایرانسل مراجعه کردم کفتند:به ما ربطی نداردبه بانک مربوطه مراجعه کنید.خلاصه هیچکدام جواب قانع کننده ندادند واین وسط ده هزار تومان پول ماکجا رفت خدا میدونه!حالاتکلیف ماچیست وبه کجا باید شکایت کنیم؟لطفا راهنمایی فرمایئد.باتشکر.
    من از ایرانسل به کجا شکایت کنم؟ گفتن اینترنت نامحدود میدیم، رفتم شارژ خریدم حالا میگن شبکه اشکال داره زنگ زدم به 700 هم بعد از یک ساعت نام و نشون و آدرس و دردسر دیگه گفتن نمیدیم. دیگه ... از مردم با این همه وقاحت؟
    من از ایرانسل الان شاکی هستم ولی نمی دانیم از کجا باید شکایت کنیم به اپراتورهایش می گیم پشت خط نه می دارد حداقل 10 دقیقه تا ما خسته شیم و قطع کنیم الان من نمی دانم برای چی این کار رو با مردم بدبخت می کنند
  • مهدی شادبخت ماهانی
  • پس از مشاهده تبلیغ فراوان در تلویزیون و تبلیغ اینترنت وایمکس و تخفیف ویژه آن نسبت به خریداری این وسیله اقدام کردم در ابتدا کلیه مدارک را گرفتند و مبلغ 315000 تومان برای شش ماه از ما گرفتند پس از 6 بار تماس 1 ساعته با ایرانسل و هزینه فراوان مبایل به خاطر پاسخ گوی مصنوعی مجددا دستور فرمودند که مدارک را پست کنیم پس از 3 روز اینترنت وصل شد و پس از 7 روز در ساعت 12 شب اینترنت قطع شد و حالا برای من اس ام اس می زنند که شما 25 تومان پول کم پرداخت کرده اید. من می خواه بدانم من که برای شش ماه از پیش پول دادم باید بعد از 7 روز اینترنت قطع شود از دوستان خواهشمندم که وایمکس نخرند
    با سلام من از خدمات ایرانسل بسیار بسیار بسیار ناراضی هستم ایرانسل حتی نمی تونه یه مشکل ساده مثل وصل کردن خطی را که سوخته انجام بده حتی خدمات تلفنی اش اینقدر ضعیفه که حتی کارمندانش توانایی یک پاسخگویی ساده تلفنی رو ندارند
    البته شکایات خیلی زیاده اما شکایت ما هم شنیدنیه : من یه اعتباریشو دارم . برای GPRS ازش استفاده میکنم . از وقتیم که بسته نا محدود میدن من ماهانه میگیرم . این ماه که خواستم بسته فعال کنم ، اعتبارمو کم کرد اما الان 4 روزه که بسته فعال نشده . 000 10 تومان هم دادم . هرچی از اون روز با 700 تماس میگیرم جواب درست نمیدن . میگن باید بخش فنی رسیدگی کنه .؟؟؟ حالا اینکه من GPRS رو برای چی می خواستم و نتونستم باهاش کارمو انجام بدم بماند . یکی بگه حالا ما چکار کنیم .
    چرا جلوی افرادی که از طریق ایرانسل مزاحمت ایجاد می کنند و حرفهای چرت و پرت می نویسند و باعث از هم پاشیدن خانواده می شوند نمی گیرید چطور می توان این افراد را پیدا کرد.
    من اگه اهنگ پیشواز نخام باید به کی بگم بابا من اصلا فرصت اینکه اس ام اس ایرانسله بخونم ندارم هر چند روز اس ام اس میاد 5000ریال به خاطر تمدیدبه حساب من منظور شده والله این پولا خوردن نداره
  • سید محمد حسین امینی
  • لطفا جواب شکایت من را که نوشته و فرستاده ام را بدهید که این سیم کارتی راکه ایرانسل می گوید اشتباها به من داده است یا به اسم من دوباره فعال نماید یا سیم کات جایزه دیگر به این خط بدهد09366186--- وبه اپراتور خانم ا... و مخصوصا سرپرست ایشان که به طرز فجیهی با مشتری برخورد می کنند (که فقط می فرمایند مشکلی داری برو شکایت کن به مراجع مشکل شما حل نشدنی است ) به ایشان کوشزد بفرمایی راه رفع مشکل را نشان دهند نه راه شکایت راچون هیچ مشکلی بدون راه حل نیست )چون در چندین تماس قبل اپراتوران با روی خوش با مشتری برخورد می کردند.لطفا راه حل این مشکل را به این شماره بلوتوث بفرمایید09102031---
    سلام من هم مشکل داشتم با gprs دیشب با مرکز خدمات تماس گرفتم یه نفر به اسم اقای موسوی (اگه اشتباه نکنم) میگفت مسول اختلال در شبکه تویی . میخواست منو بزنه! خیلی هم با من بد صحبت کرد.شما بگید شبکه ای که این همه بد سرویس میده و اینهمه بد با مشتریاش صحبت میکنه بهدرد چی میخوره(به درد توی ..... )
    بابا این چه وضعشه بخدا من وضع مالی خوبی ندارم. 6000تومن از شارژم رفت که خیر سرم طرح آبی شرکت کنم ولی نه طرحم آبی شده نه شارژم مونده. جان عزیزاتون شارژم رو بهم برگردونید یا طرحم رو آبی کنید لطفا
    واقعا متاسفم برای ایرانسل با این کیفیت gprs بسایر افتضاحش بشدت تبعیض قائل میشن برای ارائه کیفیت بالای gprs منطقه ی ما دوماهه gprs قطع شده هنوز نیومدن یه فکری بحالش کنن
    دکل لوشان یک ماه و نیمه که قطع شده اما هنوزم که هنوزه درستش نکردن
    من از یک شماره تلفن شکایت دارم که همش مزاحم من میشه چطوری میشه به این مورد رسیدگی کرد اگر شماره ای هست برای رسیدگی لطفا اعلام نمایید پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذارم
  • احمد سلیمی
  • با سلام من چند وقت پیش یه شارژ 5000 تومانی گرفتم و موقع شارژ پیشنهاد شارژ شگفت انگیز را از ایرانسل دریافت کردم و آنان ادعا نمودند که مبلغی در حدود هزارتومان هدیه دریافت کردید و مثلا تا فلان روز مهلت دارید استفاده کنید وگرنه این طرح به شما تعلق نمی گیرد و البته پس از پایان یافتن موعد مقرر نه تنها هدیه شامل ما نشد بلکه کل پنج هزار تومان شارژی را که خریداری کرده بودیم نیز از ما کسر شد. به نظر شما این ... نیست خواهشمند است رسیدگی نمایید البته خود ایرانسل هم حتی در سایتش بطور دقیق راجع به این طرح اطلاع رسانی دقیقی ندارد و حتما یکبار باید امتحان کنید تا بدانید چه بلایی سر شارژتان می اید.
    سلام با عرض خسته نباشید می خواستم به عرضتون برسونم که یه نمایندگی در قم در پاساژ معصومیه جواب مشتریان ایرانسل را نمی دهد و موقوع اعتراض می گوید برو شکایت کن واقعا ایرانسل با این همه خدمات به مشتری با این نمایندگی های بی مسولیت حیف است که اعتبار ایرانسل را زیر سوال برده است از شما عاجزانه می خواهم که با این افراد برخورد جدی شود و اگر نه بنده به از شرکت ایرانسل به طور سخت شکایت کرده و پای شکایتم خواهم ماند
    برای وایکس 10 دو روزه پول من دستشونه هنوز خبری نشده. ... شرکت ایرانی عنوان شایسته ایران سل
    سلام شارژ ایرانسلم دیشب 1300 تومان بود صبج بیرون بودم خواستم استفاده کنم گفت شارژ نداری ؟
    Irancel ...,akhe chera bayad 6toman az sharjam ye dafe bepare?yeki javabamo bede
  • بابک نجف اوشانی
  • سه روز است سیم کارت ایرانسل که در تبلیغات 5000 تومان گفته می شود را به قیمت 8000 تومان خریدم ولی فعال نمی شود. به کجا شکایت کنم.
    الان تقریبا حدود یک ماهه که اس ام اس ها از خط ایرانسل به خطوط همراه اول هم0912 و هم0919 نمیره.واقعا خیلی سخته.تمام کارهای واجبم مونده.از خطوط همراه اول به من اس ام اس میاد ولی از خط ایرانسل فقط به خط ایرانسل میره.کمکم کنید ممنون میشم.کجا باید شکایت کنم؟
    با سلام لطفا قبل از شناسایی وقتل مزاحم خانواده روال قانونی وسریع را نشان بدهید
    salam man nemıdona vagtı etebare gprs ınternetam tamom mıshe hameye etebaram sefr mıshe.be nazaram in ye dozdiye tahala man 10 bar zadam va etebaram yehoo fefr shode.in che vazeshe baba .man ban neheton pol boshloyam? sange turkcell bokhore to sareton.do...
    من از بسته های GPRS استفاده می کنم دقیقا یک هفته هست که این سرویس فقط در خیابان سبلان شمالی ( تهران ) قطع شده و وقتی به چند خیابان بالاتر می روم فعال هست و امکان اتصال به اینترنت را دارم فقط در خیابان سبلان شمالی این مشکل هست . از همان روز اول به شماره ی 09377000000 زنگ زدم و مطلب را دقیق گفتم که فقط و فقط این مشکل عدم اتصال به اینترنت در خیابان سبلان شمالی هست و من در جاهای دیگر می توانم ا از طریق این خط و GPRS وارد اینترنت شود پاسخ های مسولانه و دقیق این بود : اولین اپراتور فرمودند مشکلی نیست خود به خود حل می شه حس مسولیت پذیریشون هنوز هم بنده رو متآثر کرده دومین اپراتور : مشکلی وجود نداره حالا من یک پی گیری می زنم. روز سوم اپراتور فرمودن خط مشکلی نداره و من دوباره همه را توضیح دادم که من هم می دونم خط مشکلی نداره اگه داشت که در منطقه ی دیگه نمی شد استفاده کرد بالاخره در تاریخ 19/5/90 یک اپراتور گفت باید پرونده تشکیل بشه 24 ساعت تا 48 ساعت حل می شه ..... .... در حالی که من 18000 تومان هزینه ی یک مودم دایل آپ برای نوت بوک دادم و کلی تلفن و ..... بلا تکلیف بودن و بعد از 48 ساعت بی نتیجه دوباره تماس گرفتم مسوول فرمودن از الان 48 ساعت تا 72 ساعت دیگه امروز که 23/5/90 هست تماس گرفتم عنایت کردن که این خط که مشکل نداره !!! شما می تونی به اینترنت وصل بشی ..... وای من چقدر خوشبختم !!!! گفتم من کی گفتم خط من مشکل داره سیم کارت کار می کنه مشکل شبکه هست و در مکلمات قبلی هم همین را گفتم .... اپراتور فرمود ... اوه اما این جا نوشته سیم کارت مشکل داره حالا من درست می کنم تا 72 ساعت دیگه درست می شه .....
    برای اینترنت ایرانسل 10 هزارتومان شارژ کردم ولی قطعه واز یکماه یک دهمش هم نمیشه استفاده کرد.
    با سلام بسیار شگفت انگیز است نحوه تعامل ایرانسل با مردم واقعا" اینهمه ... بی شائبه از خیل کثیر مردم جای رسیدگی ندارد ؟ یعنی وقت آن نرسیده که دادستان محترم از حق مسلم مردم دراین رابطه دفاع کند ؟ من برای چندمین بارخودم گرفتار بخشی از ... این شرکت ... شدهام - مثلا"برای لغو یک سرویس خدمات متن ، یک کد اعلام میکنند ولی در اغلب موارد ، شما بهیچ وجه موفق به لغو آن نمیشوید !! و هر بار که شما آنرا وارد میکنی ، اپراتور آنرا نمی پذیرد ومیگوید که اشتباه است !!! جالبتر اینکه از طریق سایت اینترنتی هم رفتم ، و ادامه ی ارائه آن خدمات را خودم لغو کردم ، لیکن باز هم آن خدمات برای من ارسال و وجه آن از من کسر میشود !! واقعا" قابل تامل نیست ؟ مگر نه اینکه همین خطاهای کوچک در طول زمان بزرگ میشوند وجامعه را به انحطاط میکشانند ؟ این کارها در قاموس مسلمان واقعی( بفرموده ی شارع مقدس) گناه است ، آنهم از نوع کبیره اش ، آیا نیست ؟ آیا هنوز هم تصور میفرماییم ، ما مسلمان و پیرو اهل بیت (ع )هستیم ؟ با چه استدلالی ؟ با چه منطقی ؟ با چه وجهه ای ؟ و لابد متوهمیم که آقا امام عصر(عج) بعنوان برجسته ترین ، پاکترین ،عالمترین ،داناترین صالح ،ترین ، برترین ، مومن ترین ، عابد ترین ،زاهد ترین و متمدن ترین ، آیت خداوند سبحان ، دل مبارکشان پر میزند بهوای ما ؟ زهی خیال باطل ... ای تصمیم گیرندگان کمپانیهایی مثل ایرانسل لطفا" خوب گوش کنید حرام خدا را حلال ، وحلال خدا را حرام نکنید حرام حرام است اگر چه 1 ریال بی ارزش باشد ...و ما تا خودمان را اصلاح نکنیم از برکات و نعمات و رحمتهای الهی بهره مند نخواهیم شد . خدا نگهدارتان
    5 سال پیش سیم کارت ایرانسل گرفتم الان کار نمی کند زنگ زدم به 700 کفتند این شماره واگذار شده است با چه حقی بعد از 5 سال به کسی بفروشند که100000 ریال شارژ داشتم به کجا شکایت کنم
  • محمدرضا یزد
  • شماره ایرانسل 09389---2ساعت دو نیم شب با لفن ثابت منزلمان مزاحمت ایجاد نموده است انسانهای مهدورالدم که به فکر کودکان و افراد مریض نیستندلطفا در لیست شماره های مزاحم منظور و پیگیری فرمایید .
    وقتی آگهی تلوزیونی وایمکس ایرانسل پخش می شود و آن تصویر زیبا کنار دریا و … واقعا ممکن است تصور کنید، با دو کلیک به اینترنت متصل خواهید شد. به سایت که مراجعه می کنید، خیالتان راحت است، منطقه زندگی شما در محدوده زرد رنگ وایمکس قرار گرفته و خوب! حتما پوشش مناسبی هم دارد، پس فکر می کنید یک مودم رو میزی ۷۰ هزار تومنی میگرید و باقی … اما وقتی تماس میگرید، به شما می گویند به نقشه کاری نداشته باشد، باید مودم فضای باز ۲۰۰ هزار تومنی تهیه کنید، باز هم راه می آیید و تهیه می کنید. تماس میگیرد و به سایت هم مراجعه می کنید، چنان برای شما با اطمینان صحبت می کنند که گویی هیچ اشکالی تا یک سال ایجاد نخواهد شد. مرحله های ورود به ومایمکس را یکی، یکی طی می کنید و در تمام مراحل، پشتیبانی وایمکس مودب و پاسخگو در کنار شماست. اما صبر کنید! این تا دریافت پول از شماست، آن هم پول نقد. پول را که به حساب ریختید، حالا منتظر باشید تا به شما برسند. به شما گفتند هزینه نصب و راه اندازی را با همان ۸ هزار تومان، از همین لحظه اول مراجعه کارشناسان(!) وایمکس به منزلتان باید دستگیرتان بشود که دیگر شما پولتان را دادید… درست است که هزینه نصب را پرداختد، اما باید مودم فضای باز را روی پشت بام نصب کنند، جای دگر آنتن نمی دهد! (حتا اگر منزل شما روی تپه واقع شده باشد) پس در این مرحله هم در حالی که نباید هزینه نصب میدادید، اما باید ۱۹ هزار تومان پول نقد، بابت کابل آنتن تا کامپیوتر پرداخت کنید. فکر کردید تمام شد… نه! اشتباه می کنید. ای کاش به همینجا ختم میشد، همه اینها فدای سرشان اگر سرویس خوب کار م کرد. از همان لحظه اول اتصالتان به وایمکس مشکل شروع می شود. شما در محدوده سرویس بودید، آنتن فضای باز خریدید، پول را تمام و کمال حساب کردید و… اما وقتی می خواهید آن لاین شوید نمی توانید. تماس میگیرید با پشتیبانی، ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰ عدد یک را وارد می کنید و ده دقیقه منتظر می مانید، دقت کنید، ده دقیقه، اینجا تنها چیزی که مهم نیست وقت شماست! بعد از ده دقیقه بالاخره صدای اپراتور را می شنوید، مراسم بازجویی آغاز می شود: شناسه وایمکسرا بفرمایید، نام و نام خانوادگی را برفرمایید، کد پستی، کد ملی، محل سکونت و…(این هم شد ۳ دقیقه) حالا مراسم راهنمایی از راه دور، حدودا ۳۰ دققه این مرحله طول می کد، تا شما پنجره مرورگرتان را باز کنید، وارد منوی تولز شوید و…. تمام کامپیوتر شما را رو زمین می ریزند و دوباره جمع م کنند و در آخر می گویند: راستی آی پی دارید؟ مشخص می شود که اصلا آی پی دریافت نمی کردید پس یک پرونده برای شما افتتاح می شود و قرار می شود تا ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس بگیرند. وارد ساعت ۱۰۰ شدید و هنوز تماس نگرفتند تا اینکه یک نفر به شما زنگ می زند، از شما مشخصات را می گیرد و می گوید مشکل حل خواهد شد. کدام مشکل حل خواهد شد….؟ الان حدود یک هفته گذشته و همچنان مشکل من حل نشده، می گویند سرویس مناطق بالا رفته و ممکن نیست شما بتوانید آن لاین شوید. برایشان توضیح دادم، هزار بار، خسته شدم آنقد گفتم: شناسه وایمکس: ******* نام و نام خانوادگی: ****** کد پستی: کدملی: نام پدر: شغل: کوفت: زهر مار: آقا، من دانشجو هستم، من باید دائم آن لاین باشم، کار دارم، تعهد دارم، وقتم ارزش دارد. انگار جوک تعریف می کن، اخر سر هم می گویند: متاسفانه کار از دست ما بر نم آید، باید منتظر بمانید آقا من به کجا می توانم شکایت کنم؟ متاسفانه جایی برای شکات نیست آقا من کجا باید بروم و یقه ان فنی شما را بگیرم که قرار بود ۲۴ ساعته تماس بگیرد و بعد از یک هفته کاری نکرده؟ متاسفانه به بخش فنی دسترسی ندارید من ماندم و ۳۰۰ هزار تومان هزینه وایمکس و بیش از چند ساعت صحبت تلفنی با خط ایرانسل(بالاخره هزنه تبلیغات زرد تلوزیونی و کمک به سیما ضرغامی باید تامن شود؟) و کلی کار که دیگر نمی توانم انجام بدهم. حرف این زخم خورده را گوش کنید .... ** تصمیم دارم در آینده نزدیک، عده ای ا زخم خورده های وایمکس را جمع کنم و گزارش هایی را منتشر کنم، همچنین ... و طرح های ... را هم در گزارش هایی خواهم نوشت. شک نکنید
    برو ... پس کی به شکایت من رسیدگی میکنه
    با سلام و عرض ادب طبق قوانین شرکت ... جهت تعیین و تغییر تعرفه مورد استفاده باید پیش از پایان هر ماه مبلغ تعرفه جدید درخواستی خود را واریز و از طریق اینترنت درخواست داد. در تاریخ 90/10/29 بنده مبلغ را واریز و درخواست خود را از طریق اینترنت داده و از سایت .... کد رهگیری دریافت کردم ولی در تاریخ 90/11/1 شرکت ... خود گرانترین تعرفه خود را برای من انتخاب و مرتب به ارسال پیامک و ایمیل می کند که چنانچه مبلغ مورد نظر را واریز نکنید، اینرنت شما قطع می شود. با پشتیبانی شرکت تماس گرفته اپراتور تهمت دروغ به بنده زده که شما در تاریخ 90/11/1 در ساعت 2 بامداد تعرفه ای که خود سیستم به اجبار برای من انتخاب کرده است را در خواست داده ام. بدین طریق شکایت خود را نسبت به شرکت ...در تحمیل فروش خدمات بیشتر به مشتری ابراز و امید پیگیری از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارم. با سپاس
    چند وقتیه که یه مزاحم تلفنی دارم.خطش ایرانسله.میتونم با تماس با شماره 700 خط مزاحم رو قطع کنم یا نه؟
    من سه تا مزاحم تلفنی با خط ایرانسل دارم چرا هیچ راحی نیست که مارو از شر اونها نجات بده شما وقت خط های ایرانسل رو ساختید برای مزاحم شدن مردم با اونها ا انشاالله که نسل هرچی خط ایرانسله منقرض بشه و شرکتش هم با یک بمب اتم بره رو هوا انشااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
    یه نفر داأما با خط ایرانسل مزاحمم میشه به کجا باید شکایت کنم که رسیدگی کنن خواهشا به درخواستم جواب بدید خیلی ضروریه
    کی به بازار میادرایتل اره عزیزم
    سلام ..ببینید من از آذربایجان شرقی هستم شهرستان عجبشیر .تو این شهرستان همیشه قطعی آنتن ضعف آنتن داریم واقعا چرا رسیدگی نمیکنید.همیشه ضعف آنتن دهی داریم نمیتونیم تماس بگیریم یا پیام بدیم .واقعا یه آنتن نصب کردن انقدر سخته براتون توی شهر خضرلو از توابع شهرستان عجبشیر هیچ وقت انتن درست و حسابی نداری در حالی که بیشتر مردم این منطقه از ایرانسل برای هزینه کمتر استفاده میکنند مجبورن این بی انتنی های ایرانسل رو تحمل کنن باور کنین من خودم تا حالا بیشتر از 6.7 ملیون شارژ ایرانسل فروختم ومصرف کردم حداقل به حرف من یکی گوش کنین وباین تو این خراب شده 1-2تا دکل ایرانسل اضافه کنین
    باسلام .خواهشا ایرانسل رو تو منطقه ما وصل کنید... شهر ما وبخش ما ایرانسل نداره.....استان فارس شهرستان بوانات بخش سرچهان شهر حسامی ....زشته تو یه منطقه بزرگ از استان فارس ایرانسل نداشته باشن هم واسه شما هم ما
    طرح قرمزیک ماهه سیم کارت ایرانسل را 16 بهمن سه روز پیش فعال کردم ضمن اینکه پیام تائید فعال سازی طرح برایم ارسال شده همچنان در این مدت هزینه پیام های انگلیسی همان 16 تومان کسر می شود!! ضمنا قبل از فعال سازی طرح قرمز هزینه ی هر پیام فارسی به جای 10 تومان 16 تومان کسر می شد!!! چکار باید کرد؟؟؟
    من مزاحم تلفنی از ایرانسل دارم واقعا کاری از دستم بر نمیاد .خیلی آزار دهنده است. شانسی شماره گیری می کنن اگه خانم جواب بده مزاحم می شن. می تونید کمکم کنید؟راهی جز شکایت پر دردسر اداری که فایده ای هم نداره نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفابه من بگین چه کارکنم که دیگه پیام های تبلیغاتی برام نیاد
    سلام کجا میتونم از نمایندگی ایرانسل شکایت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب بدید فقط بلدید پول بگیرید و بخورید!!!!!!!!!!!!
  • سعیدخسرائی از اهواز
  • زنده باد ایرانسل ازپشتیبانی وایمکس ایرانسل، بابت برخورد سریع وقاطعانه بانماینده متخلف ایرانسل، کمال تشکر رادارم. دست تمامی پرسنل ومسولین محترم ایرانسل که پیگیرمشکل بنده بودن را می بوسم. امیدوارم ین کارخداپسندانه شما عزیزان ذخیره اخرت شما باشد. امروزیکی از بهترین روزهای عمرم بود. سعیدخسرائی ازاهواز با شناسه وایمکس09411210945
    آقای سعید خسرائی این هم فیلمشون بوده تازه اونا خودشون رو که درست نکردن یه دزد دیگه رو کیشش کردن که دکونشون رو خراب نکنه
    تو آبادی ما ایرانسل اصلا خط نمیده اگه این راسته که ایرانسل همه جای ایران خط میده پس چرا اون جا اصلا خط نمیده روستای ما اصفهان-نایین-کردنه ی ملا احمد جاده ی ورزنه روستای خرمدشت
    با سلام اینترنت سیم کارتهای داخل شهر ورزنه یک ماهی هست قطعه یکی رسیدگی کنه داخل شهر قطع ولی توی شهرک ورزنه خط می دهد
    سلام خدایی کسی هست تکلیف من را روشن کنه 4ماهه دنلاله گرفتنه نمایندگی ایرانسل هستم اما من فکر کونم مچل شدم مغازه گرفتم جواز گرفتم تمام چیزالل که ایرانسل میخاد فراهم کردم اما منا بازی میدند من باید به چه کسی بگم
    با سلام من تمام شکایت های بقیه رو خوندم و من هم این مشکلاتو دارم. و می خوام بگم که ایرانسل یکی از ..اپراتوری هست که من تا به حال دیدم. در ضمن... در بسیاری از نقاط با وجود بودن دکل هیچ گونه ارتباطی برقرار نمی شه. و شماره من ... است.
    سلام من بسته اینترنت گفتم از ایرانسل اما اصلا نت ندارم چند بار به ایرانسل زنگیدم میگن ایرانسل ساپورت نمیکنه شبکه های اجتماعی مث واتساپ و وایبر یعنی چی اخه؟تو سایتم که نمیشه رفت تو روز روشن ...!!!
    من امشب بسته ی اینترنتی 2تا8صبح هزارتومانی زدم 8بار پیام داد بسته فعال شد 8بار فعال کرد 10هزارتومان شارژ داشتم الان شده 2تومان این اولین بارشون نیست اعصابم داغونه مگه مردم پولشون رو از سر راه اوردن.
    ادعا های فریبنده ،همه دستشان توی یک کاسه است ،فقط ساده لو ها ،گول می خورند.
    مدتی هست که هرچه خرج ایرانسیل میزاریم بدون اینکه حتی یه کلمه هم حرف بزنیم خرج ایرانسلمون کم میشه یمیخام بپرسم چرا کم میشه .بعضی اوقات هم یه ریال باقی نمیمونه

    بسته اینترنت 1 ساعته شبانه رو هر 5 دقیقه قطع میکنن این هیچ ربطی به سرعت وزمان و مکان نداره بسته ماهانه تو همون ساعت کار میکنه

  • پرستو ویسیان
  • من ۲۱۰۰۰۰ تومن شارژ خریدم ۱ دقیقه بعد پیام اومد که شارژم داره به اتمام میرسه پول منو خوردن لطفا رسیدگی کنید

  • حسن فرقدانی
  • باسلام خدمت مقام معظم رهبری و روح پاک شهدا 

    بنده درسایت سیمکارت خریدم بعد رفتم از نمایندگی تحویل بگیرم که متاسفانه آن نمایندگی درخواست هزینه کپی‌ های فرم از بنده نموده که این با قانون خرید آنلاین مغایرت داره به ایرانسل شکایت کردم اما متاسفانه فقط با استفاده از کلمات هر دفعه بنده را در انتظار گذاشتند و هیچ رسیدگی نشده، از این ارگان تقاضای رسیدگی را دارم. 

    من ا...توفیق 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">