ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنرانی سیستم کنترل مدیریت برگزار می شود

| سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

بیست و نهمین سخنرانی مشترک گروه شرکت‌های همکاران سیستم و دانشگاه تهران چهارشنبه هفته آینده با موضوع Management Control System برگزار می شود.

در این سخنرانی که با حضور مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود دکتر علینقی مشایخی موسس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیئت علمی این دانشکده به سخنرانی می پردازد.

فرآیند نظام کنترل مدیریتی،زیر ساخت ها و اجزای آن از محورهای این سخنرانی به شمار می‌آید.

همچنین دکتر مشایخی در این سخنرانی نقش کنترل مدیریتی در نظام مدیریت شرکتها و تعامل آن با سایر اجزای نظام مدیریتی و همچنین کنترل مدیریتی در مقابل کنترل عملیاتی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دکتر علینقی مشایخی دارای مدرک دکترا ی مدیریت از دانشگاه MIT و عضو انجمن بین المللی سیستمهای دینامیکی و انجمن بین المللی سازمان های یادگیرنده است.همچنین وی دبیر چهار دوره کنفرانس بین المللی مدیریت و عضو انجمن علوم مدیریت ایران است و علاوه بر ارائه مقالات فارسی و انگلیسی متعدد، و به عنوان مشاور سازمان های بزرگ در زمینه مدیریت و برنامه ریزی فعالیت دارد.

بیست و نهمین سخنرانی مشترک همکاران سیستم و دانشگاه تهران روز چهارشنبه6 تیر ماه 1386، ساعت 17 تا 19در دانشکده‌ مدیریت دانشگاه تهران (بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سالن الغدیر) برگزار می‌شود.

حضور در این سخنرانی رایگان است و علاقه‌مندان برای شرکت لازم است تا فرم ثبت نام را ازطریق وب سایت www.systemgroup.net تکمیل کنند.

  • ۸۶/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">