ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سراییان برکنار شد

| سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ | ۴ نظر

ITanalyze.ir – رسول سراییان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از سمت خود برکنار شد.

شنیده شده که سراییان با این تغییر به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار انتخاب شده است. همچنین در ادامه تغییرات مدیریتی در شرکت ارتباطات سیار مهندس طالب نژاد به سمت معاون فنی این شرکت منصوب شده است.

بر اساس این گزارش وحید صدوقی نیز هم اکنون به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار انتخاب شده و طی روزهای آتی نیز احتمالاً وی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب خواهد شد. علت این امر نیز با توجه به مقررات شرکت ارتباطات سیار یعنی عضویت ابتدایی مدیر عامل در هیات مدیره شرکت است.

صدوقی پیش از این در شرکت صاشیراز مشغول به خدمت بوده است.

اما یک مقام آگاه در خصوص علت برکناری رسول سراییان مدیر عامل سابق شرکت ارتباطات سیار گفت: وی به علت عدم هماهنگی با سیاست های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در واگذاری دور جدید سیم کارت های ثبت نامی از این سمت کنار گذاشته شده است چرا که وزارت ارتباطات با توجه به نیازها و فشارهای موجود در بازار تلفن همراه و همچنین محدودیت های موجود به دنبال واگذاری بخش عمده ای از سیم کارت های ثبت نامی در سال جاری است.

وی علت دیگر بر کنار سراییان را تداوم اختلال های تلفن همراه در کشور و به ویژه تهران عنوان کرد.

این در حالی است که بلافاصله بعد از پایان تعطیلات سال نو در کشور مطبوعات و خبرگزاری های انتقادات گسترده ای به عملکرد شرکت ارتباطات سیار کردند. چرا که برخلاف وعده های قبلی مسوولان این شرکت، شبکه تلفن همراه و sms کشور طی ایام نوروز دچار اختلال های به مراتب بیشتر از گذشته شد و این موضوعی شد تا اکثریت قریب به اتفاق مطبوعات، مسوولان این شرکت را به باد انتقاد بگیرند.

سراییان در طول دوران مدیریت خود بر شرکت ارتباطات سیار تنها یک بار اقدام به برگزاری نشست مطبوعاتی کرده و مجموعه تحت مدیریت وی همواره از پاسخ گویی به رسانه ها خودداری می کردند.

امید است که همگام با تغییرات مدیریتی در شرکت ارتباطات سیار مشکلات عمده در سیستم اطلاع رسانی این شرکت نیز برطرف شود.

  • ۸۵/۰۱/۱۵

نظرات  (۴)

بالاخره کار خودتو کردی ؟! D:
  • جمعی از کارشناسان مخابرات
  • آقای سراییان جز معدود مدیران سالم مجموعه وزارت خانه بود ایشان هر چی بود دزد نبود جمعی از کارشناسان مخابرات
    به نظر من شرکت ارتباطات سیار با مردم صادق نبوده. چون قرار بود تمام سیمکارتهای ثبت نامی در سال 85 واگذار شود در حالی که اینطور نشد.و مردم بسیار از این موضوع گله دارند ودلخور هستند و...
    ایشان جز بهترین مدیران برجسته کشور بودن .درضمن اینکه خودشون استیفای دادن.نه برکنار شدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">