ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت گران می شود

| چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

قیمت برخی از کدهای سیم‌کارت تلفن همراه دولتی طی روزهای گذشته با افزایش قیمت در بازار روبه رو شده است و به گفته‌ی فعالان بازار این افزایش در سیم‌کارت‌ها با کدهای جدید بیش‌تر مشاهده می‌شود.

افشار فروتن لاریجانی - رییس اتحادیه‌ی فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به وضعیت خرید و فروش سیم‌کارت‌های تلفن همراه با تایید افزایش قیمت سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل این امر حصول اطمینان و اعتماد به شبکه‌ی اپراتور اول و در واقع سیم‌کارت‌های دائمی است که کاربران را به این سمت سوق داده است.

به گفته‌ی وی با توجه به افزایش تقاضا افزایش قیمت را در این سیم‌کارت‌ها شاهدیم و می‌توان گفت که تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد، افزایش قیمت در سیم‌کارت‌ها ادامه دارد و در واقع میزان افزایش قیمت را میزان تقاضا تعیین می‌کند.

به گفته‌ی وی افزایش قیمت در سیم‌کارت‌ها با کدهای جدیدتر بیشتر مشاهده می‌شود و با توجه به این که این سیم‌کارت‌ها برای اپراتور اول و از طرفی ارزان‌تر نیز هستند، بنابراین مردم اقبال بیش‌تری برای این سیم‌کارت‌ها نشان می‌دهند و طبیعتا افزایش قیمت بیش‌تری را در این سیم‌کارت‌ها شاهدیم.

وی گفت: قیمت گوشی متناسب با قیمت سیم‌کارت نیست و شرایط خاص خود را دارد و شرایط موجود در بخش گوشی تلفن همراه باعث شد وارد کنندگان و عرضه کنندگان گوشی در بخش عرضه با محدودیت روبه‌رو شوند و همین موضوع خود باعث شد گوشی شرکت‌های قانونی در بازار کم‌تر از گذشته شود.

به گزارش ایسنا سیم‌کارت تلفن همراه با کد دو و همچنین سیم‌کارت کار کرده کد یک در بازار امروز تهران به مبلغ 480 خریداری و تا 495 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت با کد سه تا 410 هزار تومان خریداری و تا 425 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کد چهار تا 350 هزار خریداری و تا 365 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت صفر با کد پنج تا 375 هزار تومان خریداری و تا 390 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید سیم‌کارت با کد شش تا 365 هزار تومان خریداری و قیمت فروش آن تا 380 هزار تومان است.

سیم‌کارت صفر با کد هفت تا 335 هزار تومان خریداری و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم کارت‌های اعتباری اپراتور اول تا 45 هزار تومان خریداری و تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل 150 هزار تومان است.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">