ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌های ندا 45 روز مهلت دارند

| جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

طبق برنامه هر کدام از شرکت‌های ندا یا PAP باید تا پایان سال 86، 20 هزار پورت پرسرعت دایر کنند؛ این مصوبه ماه گذشته به آن‌ها ابلاغ شد و باید بررسی شود.

علی نادی‌پور - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب و با اشاره به فعالیت شرکت‌های ندا گفت: در این مصوبه به شرکت‌هایی که امکانات فضای Active را ندارند به مدت 45 روز مهلت داده شده تا با یک تکنولوژی مکمل در تهران تعهدات خود را در مورد پهنای باند اجرا کنند.

او تصریح کرد: اگر شرکت‌ها نتوانند به تعهدات خود عمل کنند بر اساس موافقت‌نامه پروانه، ضمانت‌های اجرایی در این زمینه به اجرا می‌رسد اما هنوز مهلت آن‌ها به اتمام نرسیده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات همچنین گفت: شرکت‌های مخابرات استانی نیز متعهد هستند که در حدود 270 هزار پورت را در طول برنامه‌ی پنج ساله‌ی چهارم ایجاد کنند.

نادی‌پور خاطر نشان کرد: در مصوبه جدید تعهدات و شرایط جدید را به شرکت‌ها ابلاغ و اعلام کردیم، همچنین چگونگی برون رفت از وضعیت موجود نیز در نظر گرفته شده است.

  • ۸۶/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">