ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری: خبری از نصب BTS نیست

| يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

مشکل نصب سایت‌های BTS شرکت ارتباطات سیار در سطح شهر تهران، به دلیل پابرجایی مشکلات در شهرداری و نگرانی و به دنبال آن ممانعت‌های مردمی، همچنان ادامه دارد و رفع این مشکل علاوه بر تصویب لایحه، نیازمند اصلاحات فرهنگی است.

مهندس حسن رضوی، معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: شهرداری در زمینه نصب سایت‌های BTS در سطح شهر تهران، تاکنون هیچ‌گاه به طور مستقیم ممانعت نکرده است، اما به طورعملی نیز هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی، گفت: شهرداری حتی در برخی مواقع، دستورالعمل‌هایی جهت همکاری با شرکت ارتباطات سیاربه مناطق خود ارائه می‌کند، اما در نهایت هیچ کاری انجام نمی‌شود!

رضوی، افزود: متاسفانه در شهرداری مشکل داریم و نمی‌توانیم پروژه‌های‌مان را به موقع به انجام برسانیم.

معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ممانعت مردمی از نصب سایت‌ها خاطرنشان کرد: در این زمینه باید اصلاح فرهنگی صورت گیرد و عدم ضرر و زیان نصب سایت‌ها از لحاظ قیمت املاک و سلامتی برای مردم تشریح شود، چرا که این موضوع دومین مشکل در زمینه نصب سایت‌هاست و در اماکنی که شهرداری مجوز داده و ملک نیز تملک شده است، به دلیل ممانعت‌های مردمی سایت‌ها نصب نمی‌شود.

وی، گفت: رفع این مشکلات، علاوه بر تصویب لایحه‌ و مجاب شدن قانونی شهرداری به منظور همکاری در این پروژه - به عنوان پروژه‌ای ملی - نیازمند همکاری‌های مردمی است.

  • ۸۶/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">