ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای عالی اطلاع رسانی متولی IT می شود؟

| سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۸:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - بار دیگر و در حالی که موضوع شوراهای عالی در کشور به سرانجام روشنی نرسیده است، برخی شنیده ها حکایت از آن دارند که شورای عالی اطلاع رسانی با دریافت بودجه و مجوزهای خاصی در صدد تولی گری مقوله فناوری اطلاعات در کشور است.

در همین راستا شنیده شده که این شورا با دعوت از برخی فعالان حوزه فناوری اطلاعات به دنبال ساماندهی به برخی از مسایل لاینحل این بخش در کشور است.

همچنین بر اساس اخبار غیر رسمی این شورا در نظر دارد تا در گام نخست موضوع نظام جامع فناوری اطلاعات کشور را یکسره کند. اگرچه در گفت و گوی معاون فنی این شورا با ایسنا نیز آمده بود که طرح موسوم به تکفا دو تا پایان سال جاری به سرانجام می رسد و البته تاکید نیز شده بود که موضوع و نحوه اجرایی شدن این طرح به مسوولان مربوط می شود.

در حال حاضر شوراهای عالی انفورماتیک و فناوری اطلاعات که دارای نزدیکی و قرابت بیشتری به دولت هستند، در سکوت به سر می برند. این در حالی است در زمان طرح موضوع ادغام شوراهای موازی،‌مجلس نشینان از لزوم ادامه فعالیت شورای عالی فناوری اطلاعات به علت داشتن قانون مجلس پشتیبانی کرده و خواستار ادغام سایر شوراها در این شورا شده بودند.

  • ۸۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">