ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شیوه تبدیل ودایع بررسی می شود

| دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

محمد سلیمانی " وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شیوه واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی را مهمترین نکته در واگذاری این شرکت دانست و اعلام کرد نتیجه بررسی‌ها در این زمینه به زودی گزارش می‌شود.

وی گفت: بررسی‌هایی بر روی اتفاقات مشابه در این بخش در کشورهای مالزی و انگلستان انجام شده که نتیجه این بررسی‌ها گزارش خواهد شد.

به‌گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، وزیر ارتباطات در حاشیه هم‌اندیشی ملی نقش بورس اوراق بهادار در اجرای سیاست‌های کلی اصل ‪ ،۴۴‬گفت : هم‌اکنون این وزارتخانه ‪ ۳۸‬میلیون مشترک دارد که صاحب ودیعه هستند و باید راهکاری برای تبدیل این ودایع به سرمایه اندیشیده شود.

وی گفت: باید نماد شرکت عظیم مخابرات که بیش از ‪۱۴‬هزار میلیارد تومان سرمایه دارد، در بورس مشخص شده و ارزیابی مجدد صورت گیرد.

سلیمانی در عین حال با اشاره به اینکه در تمام دنیا مالکیت بخش خصوصی در بخش مخابرات کاملا مسجل شده‌است ، افزود : در ایران نیز باید این اقدام صورت گیرد.

وی افزود: باابلاغ بند ج‌اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی، شرایط برای انتقال مالکیت شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات مهیاشده و براساس آن امسال سهم شرکت مخابراتی در قالب زیرمجموعه‌ای وزارت ارتباطات واگذار خواهد شد.

  • ۸۶/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">