ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ظاهرا برنده‌ی مناقصه‌ی شرکت ارتباطات سیار برای ارایه‌ی سرویس GPRS که امکان دسترسی به اینترنت و ارسال صوت و تصویر را برای مشترکان تلفن‌ همراه فراهم می‌کند، مشخص شده اما برای اعلام رسمی در انتظار ابلاغ کمیسیون معاملات این شرکت به سر می‌برد؛ به گفته‌ی یکی از مسوولان شرکت مخابرات ایران، "صاایران" به‌عنوان برنده‌ی این مناقصه انتخاب شده اما این موضوع هنوز توسط شرکت ارتباطات سیار ابلاغ نشده است.

به گزارش (ایسنا)،‌ صاایران چندی پیش به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد اما به گفته‌ی مدیران مخابرات باید برای اجرای پروژه تعهد و تضمین‌های لازم را به شرکت ارتباطات سیار ارایه کند تا رسما به عنوان برنده‌ی مناقصه‌ی GPRS اعلام شود.

به گزارش ایسنا، با ادامه‌ی تاخیر در انتخاب و اعلام برنده‌ی نهایی این مناقصه هنوز مشخص نیست اجرای این پروژه چه زمانی آغاز خواهد شد و این سوال همچنان وجود دارد که آیا این بار هم وعده‌ی آبان‌ماه برای ارایه‌ی این سرویس به مشترکان همراه اول به زمانی دیگر موکول خواهد شد؟!

وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - در این باره‌ به خبرنگار ایسنا گفت: امیدواریم با مشخص شدن پیمانکار این پروژه تا پایان سال جاری تجهیزات مورد نیاز این پروژه در تهران نصب شود که با توجه به این امر مشترکان تهران تا پایان سال از این سرویس بهره‌مند خواهند شد اما به تدریج تا سال آینده این سرویس در کل کشور پیاده‌سازی می‌شود.

با توجه به این که ارائه‌ی سرویس‌های خدمات ارزش افزوده از سوی اپراتورهای تلفن همراه در جهان در میزان جذب مشترک بیشتر و افزایش درآمد اپراتورها تاثیر بسیاری دارد، این سوال وجود دارد که چرا اپراتوری مانند شرکت ارتباطات سیار که بیش از 19 میلیون مشترک دارد هنوز در ارائه این سرویس با تاخیر مواجه است؟!

  • ۸۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">