ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

علاقه مندی گینه بیسائو به همراه اول

| يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

در پی درخواست مشاور نخست‌وزیر گینه بیسائو، مبنی بر سرمایه‌گذاری ایران برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی و ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه در این کشور، مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ارتباطات تصریح کرد: تا زمانی که درخواست کتبی گینه این کشور دریافت نشده، اقدامی نخواهیم کرد.

مهندس احمد پورنگ‌نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: در صورتی که کشور آفریقایی گینه بیسائو درخواست کتبی خود را ارسال کند، تیمی متشکل از کارشناسان داخلی برای بررسی این امر به این کشور اعزام خواهد شد.

وی، افزود: با اجرای این طرح، اپراتور اول تلفن همراه در کشور (همراه اول)، به عنوان دومین اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در گینه بیسائو فعالیت خواهد کرد.

وی با اعلام این خبر که گینه کناکری نیز خواستار سرمایه‌گذاری ایران برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی در این کشور شده است، خاطرنشان کرد: از آن جا که کشورهای این منطقه در آفریقا جزیره‌ای است، گسترش شبکه تلفن همراه در این نقاط از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

پورنگ‌نیا، در عین حال گفت: گسترش خطوط تلفن ثابت در این منطقه از آفریقا، از نظر بازدهی سرمایه، مقرون به صرفه نخواهد بود، در صورتی که این حالت در مورد تلفن همراه صدق نمی‌کند.

مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ارتباطات، با بیان این مطلب که هنوز دریافت کتبی از این کشور آفریقایی دریافت نشده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا گروه ما متشکل از بخش خصوصی و دولتی باشد.

  • ۸۶/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">