ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فضای تولید محصولات IT مطلوب است!

| سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات، فضای تولیدات محصولات IT را در سال جاری بسیار مثبت‌‏تر و امیدوارکننده‌‏تر از سال گذشته ارزیابی کرد.

مسعود شنتیایی، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی خود از تولیدات فناوری اطلاعات در سال جاری با تاکید بر این که شرایط مطلوب تری برای این شاخه از صنعت ایجاد شده است، اظهارداشت: پیگیری موضوع طرح رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی و اهتمام تلاش برای پیاده‌‏سازی اصل 44 قانون اساسی و توجه بر خصوصی‌‏سازی از جمله مواردی است که سبب شده فضای تولید در کشور رونق یابد.

وی، با تاکید بر توجه بر تصویب قانون تعریف انحصار و جلوگیری از انحصار در کشور که در سال جاری انجام شد، یادآورشد: تلاش دولت برای حمایت عملی از تولید و حمایت از اشتغال مولد، همچنین وجود برنامه کاهش سود بانکی در جهت کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی داخل و ایجاد امکان رقابت صادراتی از دیگر دلایلی است که سبب مطلوب شدن فضای تولید در کشور شده است.

شنتیایی، ادامه داد: در سال جاری برای کاهش 2 درصد از 3 درصد عوارض تکمیلی که به تولیدکننده تحمیل شده بود تلاش بسیاری صورت گرفت.

وی، با یادآوری توافقات سندیکای تولیدکنندگان فناوری با شرکت شهرک‌‏های صنعتی تهران برای توسعه فعالیت‌‏های تولید صنایع IT در کشور، گفت: برای ایجاد شهرک ICT در شهرک صنعتی پرند توافقاتی صورت گرفته است و خبرهای رو به بهبود از این شاخه از صنعت به مرور اعلام خواهد شد.

  • ۸۶/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">