ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قبوض تلفن همراه برای مشترکان شفاف نیست

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مبالغ مختلف صورت‌‏حساب تلفن همراه برای مشترکین شفاف نیست و باید در این خصوص شفاف‌‏سازی صورت گیرد.
دکتر محمد فتحیان, استاد دانشگاه علم و صنعت , در گفت و گو با خبرنگار ایلنا , در خصوص مبالغی تحت عنوان خدمات و هزینه‌‏ها که در قبض پرداختی تلفن همراه مشترکین منظور می‌‏شود ، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار باید کلیه مبالغی که تحت خدمات ویژه , هزینه‌‏ها, مالیات و عوارض, جابه جایی و آبونمان بر فیش تلفن همراه مشترکین درج می‌‏شود را به صورت شفاف توضیح دهد تا مشخص شود که این هزینه‌‏ها به چه دلیل است.

وی ، با بیان این که این هزینه‌‏ها باید در تعرفه‌‏های عادی قبوض تلفن همراه حساب شود , یادآور شد: باید روندی منطقی و معقول برای محاسبه صورت حساب مشترکین در نظر گرفته شود تا به این وسیله شرکت ارتباطات سیار بتواند اعتماد مشتریان را جلب کند.

دکتر فتحیان , گفت: این که یک مبلغی به صورت فوق‌‏العاده همیشه در صورت حساب مشترکین تلفن همراه منظور شود غیر معقول است و باید چنانچه هزینه‌‏ای در هر دوره مصرف می‌‏شود ، تعرفه محاسبه شود.

این کارشناس ارتباطات , با بیان این که هزینه‌‏های فوق‌‏العاده باید حذف شود , تصریح کرد: نباید در صورت حساب مشترکین بین مبالغ هزینه‌‏ها و تعرفه‌‏های مصرفی تناقض مشاهده شود.

دکتر فتحیان , تاکید کرد: شرکت ارتباطات سیار باید توجیه روشنی از صورت حساب مشترکین تلفن همراه داشته باشد.

  • ۸۵/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">